Μήνυμα του Βουλευτή Πρέβεζας Κώστα Μπάρκα για την έναρξη της νέας Σχολικής Χρονιάς
“Εύχομαι από καρδιάς σε όλες τις μαθήτριες και τους μαθητές, στους εκπαιδευτικούς και στους γονείς και σε όλη γενικά τη σχολική κοινότητα καλή σχολική χρονιά με υγεία, δημιουργία και δύναμη!
Μια σχολική χρονιά, η έναρξη της οποίας συμπίπτει με τις ανησυχίες για έξαρση των κρουσμάτων κορωνοϊού, με τα σχολεία να ανοίγουν ακριβώς όπως έκλεισαν. Με το ανεφάρμοστο και αντιπαιδαγωγικό πρωτόκολλο της αναστολής λειτουργίας του τμήματος όταν τα θετικά στον ιό παιδιά φτάσουν τα «50% +1» . Με τους γονείς που θα αποφασίσουν να μη στείλουν τα παιδιά τους στο σχολείο, όταν γνωρίζουν ότι στην τάξη υπήρξαν μαθητές θετικοί στον κορωνοϊό, να βρεθούν αντιμέτωποι με αδικαιολόγητες απουσίες των παιδιών τους.
Με είκοσι πέντε, ακόμα και είκοσι επτά μαθητές ανά τμήμα και μόνο όπλο τις μάσκες και τα ανοιχτά παράθυρα. Με απουσία μαζικών επαναλαμβανόμενων τεστ, υπό την ευθύνη του ΕΟΔΥ και ενημέρωσης για την αναγκαιότητα του εμβολιασμού στην εκπαιδευτική κοινότητα. Καμία πολιτική πρόληψης, όταν όλοι γνωρίζουν ότι τα σχολεία λειτουργούν ως εστίες υπερμετάδοσης και όταν εκτιμήσεις της επιστημονικής κοινότητας αναφέρουν, ότι τα παιδιά μπορούν να μεταφέρουν το ιό σε τουλάχιστον εκατό άτομα, ξεκινώντας από το στενό οικογενειακό τους περιβάλλον.
Ο ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία έχει κατ’ επανάληψη προτείνει τη συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, παρουσία της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων, με θέμα το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων, όμως η κυβέρνηση αρνείται να το αποδεχτεί.
Η κυβέρνηση της ΝΔ , θα θελήσει για μια ακόμη φορά να επιρρίψει τις ευθύνες για τις αποτυχίες της στους άλλους και ειδικά στη νέα γενιά .Ας μην της γίνει το χατήρι Αφού η κυβέρνηση του Κ. Μητσοτάκη και η κ. Κεραμέως προσωπικά δεν μπορούν και δεν ενδιαφέρονται, ας κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να αφήσουμε τον ιό έξω από τα σχολεία. Διότι οι συνέπειες, να παραμείνει για τρίτη χρονιά κλειστή η εκπαίδευση, έχοντας ως μόνη εναλλακτική την τηλεκπαίδευση, θα είναι καταστροφικές τόσο στην εκπαιδευτική διαδικασία, όσο και στην κοινωνία συνολικά”.