ΣΥΡΙΖΑ Πρέβεζας : Αποτελεί μόνιμη τακτική της Περιφερειακής Αρχής η μετακύληση των ευθυνών της με λαθροχειρίες

Σήκωσε το γάντι και απάντησε στην απάντηση της Περιφερειακής Αρχής η Νομαρχιακή Επιτροπή Πρέβεζας του ΣΥΡΙΖΑ.

Στην απάντηση του ο ΣΥΡΙΖΑ Πρέβεζας αναφέρει:

ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ  «ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ» 

            ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΆΡΧΗ  ΠΡΕΒΕΖΑΣ Κ. ΙΩΑΝΝΟΥ.

 

Η σύνδεση της Πρέβεζας με την Ιόνια Οδό σαφώς και ΔΕΝ είναι Διευρωπαϊκός Οδικός Άξονας όπως ισχυρίζεται ο κ. Ιωάννου – αλλά και ο Περιφερειάρχης κ. Καχριμάνης στην από 5 Απριλίου 2021  δήλωσή του- στην προσπάθεια να αποσείσει τις ευθύνες της Περιφέρειας από την μη υλοποίηση του.

Τι απέγινε η μελέτη που είχε προκηρυχθεί επί κυβέρνησης ΝΔ και όταν ΓΓ του ΥΠΕΧΩΔΕ ήταν ο κ. Τρυφωνίδης (2004-2006) ?  Δεκαπέντε χρόνια έχουν περάσει…

Ποιες ήταν οι ενέργειες της Περιφέρειας ώστε να γίνει η σύνδεση της Πρέβεζας με την Φιλιππιάδα μια και δεν έχουμε παρακολουθήσει όπως ισχυρίζεται την εξέλιξη και υλοποίηση της εν λόγω σύνδεσης?

Η σύναψη της προγραμματικής σύμβασης για την σύνδεση  Καμπή –Γέφυρα Καλογήρου , μεταξύ Υπουργείου και Περιφέρειας , εγκρίθηκε τον Απρίλιο του 2019,δύο μήνες πριν τις εκλογές. Πως λοιπόν ευθύνεται η τότε Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ για την μη σύνταξη μελέτης μέσα σε δύο μήνες , προεκλογικά μάλιστα, μέχρι την 7/7 /2019 ?

Αναφέρεται ο συντάκτης της απάντησης -ανακοίνωσης σε έγγραφο του Διευθυντή του Υπουργείου Υποδομών προς την Περιφέρεια με ημερομηνία δύο μέρες προ των εκλογών του 2019. Σύμφωνα με όσα ισχυρίζεται ο κ. Ιωάννου η Περιφέρεια ενημερώθηκε για διαδικαστικά ζητήματα της μελέτης. Οφείλει λοιπόν η Περιφέρεια να ενημερώσει ακριβώς και λεπτομερέστατα τους Πρεβεζάνους για το περιεχόμενο του εγγράφου. Για να γνωρίζουμε πως οδηγήθηκε στην ακύρωση της προγραμματικής σύμβασης «λόγω διαδικαστικών ζητημάτων» της μελέτης… Και ποιες λοιπόν ήταν οι ενέργειες της Περιφέρειας για την επανένταξη του έργου τα τελευταία δύο χρόνια που κυβερνά η ΝΔ?

Και επειδή αποτελεί μόνιμη τακτική της Περιφερειακής Αρχής η μετακύληση των ευθυνών της με λαθροχειρίες να σημειωθεί ότι η παραπάνω σύμβαση αφορά το τμήμα Καμπή-Γέφυρα Καλογήρου μήκους περίπου 5 χλμ. Για το υπόλοιπο τμήμα από τη Γέφυρα Καλογήρου μέχρι την Πρέβεζα (περίπου 30 χιλ.) τι γίνεται και τι έκανε η «περί άλλων τυρβάζουσα» Περιφέρεια?

             Για την κατασκευή Νέου Νοσοκομείου

Πράγματι η ευθύνη για την κατασκευή και λειτουργία των Νοσοκομείων ανήκει στο Υπουργείο  Υγείας. Να υπενθυμίσουμε όμως τα παρακάτω:  « …προσφέρθηκε η ΠΕ Πρέβεζας να αναλάβει την χρηματοδότηση εκπόνησης των υποστηρικτικών μελετών (περιβαλλοντικών, γεωλογικών κλπ) ώστε το έργο να καταστεί το ταχύτερο δυνατό ώριμο προς υλοποίηση…» Από το Δελτίο Τύπου του Βουλευτή ΠΑΣΟΚ κ. Παπαχρήστου την 26/9/2012.  Άραγε το να καταθέτεις copy paste την μελέτη ΓΝ Ζακύνθου ανταποκρίνεται στην παραπάνω δέσμευση?

Έτσι και η δήθεν Δημοπράτηση – αλήθεια πού είναι τα Τεύχη Δημοπράτησης?-του έργου δεν ήταν τίποτε άλλο παρά μία προεκλογική φούσκα της τότε κυβέρνησης της ΝΔ πίσω από την οποία προσπαθεί να κρύψει τις υπαρκτές και μεγάλες ευθύνες του ο Αντιπεριφερειάρχης.  Όσο για την διάθεση των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης κατανοούμε την πικρία και απογοήτευση και του Περιφερειάρχη και του Αντιπεριφερειάρχη δεδομένου ότι οι όποιες αποφάσεις λήφθηκαν από την Κυβέρνηση της ΝΔ χωρίς δημόσια διαβούλευση με τους φορείς και μακριά από τις ανάγκες της κοινωνίας εξυπηρετώντας συγκεκριμένα μεγάλα συμφέροντα. Αυτό βέβαια είναι σε πλήρη αντίθεση με τον τρόπο που επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ συνδιαμορφώναμε προγράμματα και θέταμε στόχους και προτεραιότητες μέσα από τον διάλογο φορέων και κοινωνίας με τη διοργάνωση των Περιφερειακών Αναπτυξιακών Συνεδρίων σε όλες τις Περιφέρειες. Αυτή βέβαια είναι και διαφορά που έχουμε για τη Δημοκρατική λειτουργία του κράτους και της αυτοδιοίκησής. Διαβούλευση, διαφάνεια κοινωνικός έλεγχος και πάνω από όλα το συμφέρον της κοινωνίας και των πολιτών.

Η δε ένταξη στο Ταμείο Ανάκαμψης οδικών αξόνων σε άλλες Περιφέρειες (Θεσσαλία – Ε65, Κρήτη-ΒΟΑΚ) διαψεύδει και καταρρίπτει τους ανυπόστατους ισχυρισμούς του Αντιπεριφερειαρχη κ. Ιωάννου ότι δεν εντάσσονται οδικά έργα σε αυτό. Για ακόμα μια φορά η Ήπειρος και η Πρέβεζα ειδικά έμειναν έξω από τον σχεδιασμό των μεγάλων έργων και η Περιφέρεια θλιβερός παρατηρητής και απολογητής της κυβερνητικής πολιτικής της ΝΔ η οποία εντείνει και αυξάνει τις ανισότητες μεταξύ των περιφερειών.

     

       Πρέβεζα, 14 Απριλίου 2021 

     Το Γραφείο Τύπου της Ν.Ε. Πρέβεζας του  ΣΥΡΙΖΑ -ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ


Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.


Διαβάστε επίσης

ΠΡΕΒΕΖΑ

Η ανακοίνωση της Αστυνομίας για το θανατηφόρο τροχαίο που βύθισε στην θλίψη την Πρέβεζα

24/07/2021, 5:54 μμ

ΠΡΕΒΕΖΑ

Σοκαριστικό τροχαίο στην Πρέβεζα – Ένα 14χρονο παιδί έχασε τη ζωή του

24/07/2021, 3:11 μμ

ΠΡΕΒΕΖΑ

Συνελήφθη στην Πρέβεζα διεθνώς διωκόμενο πρόσωπο  

23/07/2021, 10:28 μμ

ΠΡΕΒΕΖΑ

Πρέβεζα : Εκπαίδευση Ομάδας Αντιμετώπισης Θαλάσσιας Ρύπανσης ΔΛΤ για το έτος 2021

23/07/2021, 10:09 μμ

ΠΡΕΒΕΖΑ

Υποχρεωτικά δύο τεστ την εβδομάδα για ανεμβολίαστους εργαζόμενους σε τουρισμό και εστίαση

23/07/2021, 9:41 μμ

ΠΡΕΒΕΖΑ

Σπ. Ριζόπουλος : Οι Ηπειρώτες δεν πρέπει να επιτρέψουν να υποθηκευτεί το μέλλον της Ηπείρου με ψέματα

23/07/2021, 9:22 μμ


To mypreveza.gr είναι το ενημερωτικό portal για το Νομό Πρέβεζας στο οποίο μπορείτε να δείτε όλες τις τοπικές ειδήσεις, αλλά και νέα από όλη την Ήπειρο, την Ελλάδα και τον κόσμο.

"Η δική σου Πρέβεζα με ένα μόνο κλικ."

Συνεργαζόμενα sites