Δευτέρα, 03/08/2020

Η Πρέβεζα να μην χάσει και αυτή την ευκαιρία

Σε δύο τηλεοπτικά κανάλια πανελλήνιας εμβέλειας εμφανίστηκε τις προηγούμενες ημέρες ο Δήμαρχος Πρέβεζας κ. Νίκος Γεωργάκος.

Συγκεκριμένα ο Δημοσιογράφος του ALPHA Γιώργος Γρηγοριάδης, βρέθηκε με το τηλεοπτικό συνεργείο του καναλιού στην ευρύτερη περιοχή της Δυτικής Ελλάδα και ανάμεσα στους προορισμούς που επέλεξε ήταν και η Πρέβεζα.

Το οδοιπορικό του Γιώργου Γρηγοριάδη στην Πρέβεζα ξεκίνησε από την παραλία Καναλίου, όπου έγινε και η πρώτη ζωντανή σύνδεση με την εκπομπή «Εκτός Γραμμής» και τον Τάκη Χατζή.

Ο Νίκος Γεωργάκος συνομίλησε με τον δημοσιογράφο του ALPHA και εκεί άδραξε την ευκαιρία να αναφερθεί στο συγκριτικό πλεονέκτημα της Πρέβεζας, που εν καιρώ πανδημίας, δεν είναι άλλο από την μεγάλη ακτογραμμή της.

Αναφορές στο ότι η Πρέβεζα έχει την μεγαλύτερη κολυμβητική ακτή της Ευρώπης, το Μονολίθι, έχουν γίνει και στο παρελθόν. Μεγάλες ειδησεογραφικές ιστοσελίδες της χώρας μας, έχουν γράψει άρθρα για το Μονολίθι, ωστόσο την συγκεκριμένη περίοδο, με τις αποστάσεις ασφαλείας που θα πρέπει να κρατούν οι λουόμενοι μεταξύ τους λόγω Κορωνοϊου, να είναι στην επικαιρότητα, η στόχευση του Δημάρχου στο να θυμίσει στους τηλεθεατές του ALPHA, ότι αν έρθουν στην Πρέβεζα θα μπορούν να κολυμπήσουν με άνεση και ασφάλεια, ήταν έξυπνη!

Το ρεπορτάζ του ALPHA και οι αναφορές στη μεγαλύτερη κολυμβητική ακτή της Ευρώπης, άνοιξε την «όρεξη» και στο MEGA και έτσι την επομένη είδαμε τον Δήμαρχο Πρέβεζας να εμφανίζεται στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA», όπου και εκεί έπαιξε Μονολίθι.

Η ξαφνική «επίσκεψη» του ALPHA στην Πρέβεζα είναι σίγουρο πως βρήκε απροετοίμαστο τον Δήμο Πρέβεζας, καθώς μπορεί τα αντανακλαστικά του όσον αφορά το συγκριτικό πλεονέκτημα που θα έπρεπε να προβάλει αυτή την περίοδο , να λειτούργησαν γρήγορα και όπως φαίνεται αποτελεσματικά, όμως στη γρήγορη δημιουργία του συνθήματος και των hashtag «η ασφάλεια της ελευθερίας»  #ΠΡΕΒΕΖΑ_ΑΣΦΑΛΕΙΑ_&_ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ! #PREVEZA_BE_SAFE_BE_FREE!, φάνηκε η προχειρότητα, καθώς μέχρι τώρα στην ιστορία των social media, τα περισσότερα δημοφιλή hashtags είναι μικρές εύηχες λέξεις και όχι ολόκληρες προτάσεις. Επίσης τα συγκεκριμένα hashtags έχουν λάθη καθώς το σύμβολο & δεν αναγνωρίζεται με αποτέλεσμα το πρώτο hashtag να καταλήγει ως #ΠΡΕΒΕΖΑ_ΑΣΦΑΛΕΙΑ_ , ενώ και το θαυμαστικό είναι ένα σύμβολο που επίσης δεν αναγνωρίζεται.

Είναι σίγουρο , ότι η καμπάνια του Δήμου για την τουριστική προβολή της Πρέβεζας, έτσι όπως παρουσιάζεται σήμερα,  χρειάζεται τεράστια βελτίωση. Ο Δήμος επιβάλλεται να απευθυνθεί σε επαγγελματίες αναφορικά με την προβολή του τουριστικού μας προϊόντος.

Την Πέμπτη 21 Μαϊου το πρωί στο Δημοτικό Συμβούλιο που θα συνεδριάσει στην Θεοφάνειο Αίθουσα, η Δημοτική Αρχή θα έχει την ευκαιρία να ξεδιπλώσει το πρόγραμμα της για την τουριστική προβολή της Πρέβεζας, αλλά και να ακούσει τις προτάσεις των ανθρώπων του τουρισμού, με την ευχή όλων να είναι μία,  η Πρέβεζα να μην χάσει και αυτή την ευκαιρία!

 

 

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

1 σχόλιο για “Η Πρέβεζα να μην χάσει και αυτή την ευκαιρία”

  1. Ο/Η Κώστας Ραπτης λέει:

    Που να έβγαινε ο προηγούμενος.με την ευφράδεια του θα γελούσαν και οι πέτρες.για να μην πούμε για το έργο του που αν γίνει σύγκριση 8μηνο του ενός και 9 χρονια του άλλου θα πρέπει να κρυφτεί και να ζητήσει συγνώμη

Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Διαβάστε επίσης

ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ