Την παντελή έλλειψη σχεδιασμού και πολιτικής βούλησης από πλευράς τοπικών αρχών αναφορικά με την κρουαζιέρα, μαρτυρούν τα στατιστικά στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Ένωση Λιμένων Ελλάδος, της οποίας μέλος είναι και το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Πρέβεζας.
Η Ένωση Λιμένων Ελλάδος, ακολουθώντας την πρακτική των τελευταίων 10 ετών, δημοσιεύει σήμερα τα στατιστικά στοιχεία της κρουαζιέρας για το προηγούμενο έτος 2019 και συγκριτικά στοιχεία των τελευταίων 5 ετών (2015-2019), όσο αφορά τον αριθμό αφίξεων κρουαζιερόπλοιων και επιβατών κρουαζιέρας σε 43 καταμετρημένους προορισμούς στο σύνολο της χώρας μας.
Σύμφωνα με αυτά τα στατιστικά στοιχεία η Πρέβεζα βρίσκεται στη 43η και τελευταία θέση της Κρουαζιέρας καθώς τα τελευταία 3 χρόνια (το 2016 ήταν η τελευταία χρονιά που έδεσαν 4 Κρουαζιερόπλοια) δεν έχει δέσει κανέναν κρουαζιερόπλοιο στο Λιμάνι της , αντίθετα με την γενικότερη τάση που θέλει τα περισσότερα λιμάνια της χώρα μας να σημειώνουν μεγάλη αύξηση στις αφίξεις κρουαζιέρας για το 2019.
Το γεγονός ότι η Πρέβεζα παραμένει ουραγός στην Κρουαζιέρα είναι κάτι που θα πρέπει να προβληματίσει τους αρμόδιους φορείς και ειδικά το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο, πρόεδρος του οποίου είναι ο ίδιος ο Δήμαρχος Πρέβεζας Νίκος Γεωργάκος.
Μπορεί η διοίκηση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου να είναι “φρέσκια” όμως οφείλει μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να δώσει το πρώτο δείγμα γραφής για την πολιτική που πρόκειται να ακολουθήσει και στο θέμα της Κρουαζιέρας.
Ακολουθούν τα στατιστικά στοιχεία της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος:
Το λιμάνι από μόνο του δεν αρκεί!.. Αν η πόλη και η ευρύτερη περιοχή δεν οργανωθεί για να προωθήσει τα ενδιαφέροντα, νομίζω ότι δεν πρόκειται ποτέ να γίνει ελκυστικο λιμάνι ως ενδιάμεσος σταθμος Κρουαζιέρας!.. Και η περιοχή έχει πολλά να προσφέρει (Πόλη με τα σοκάκια την ιστορία και τις ψαροταβέρνες της, Αρχ. Νικόπολη, υδροβιοτοπο Αμβρακικού, Νεκρομαντείο,..)…