Τρίτη, 17/09/2019

Μιλτιάδης Κλάπας : «Δέχθηκα απειλές μέσα στο σπίτι μου»

Μπορεί ,όπως τόνισε ο ίδιος να μην διεκδικεί απολύτως τίποτα στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές, καθώς δεν θα είναι υποψήφιος, ωστόσο ο Γενικός Γραμματέας Μεταναστευτικής Πολιτικής και Δημοτικός Σύμβουλος Πρέβεζας Μιλτιάδης Κλάπας εξακολουθεί να ασκεί  αντιπολίτευση σε σοβαρά θέματα που αφορούν την πόλη της Πρέβεζα.

Η προσπάθεια της Δημοτικής αρχής να εκμηδενίσει τα ενδοπαραταξιακά της προβλήματα, αλλά και ζητήματα που έχουν προκύψει με το Λιμάνι της πόλης, εκφράζοντας απόψεις, ότι όλα τα έχουν λυμένα, ναυάγησε.

Ο κ. Κλάπας  απαντώντας στον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Κοσμά Κορωναίο, ο οποίος ανέλαβε τον άχαρο αυτό ρόλο να οδηγήσει σε αδιέξοδο την συζήτηση επαναλαμβάνοντας συνεχώς ότι, δεν υπάρχει ουσιαστικός λόγος συζήτησης γιατί η Δημοτική αρχή «έχει κάνει έργο στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο» ,είπε : «Μάλλον έκανα τσάμπα 400 χιλιόμετρα γιατί όλα είναι γνωστά, αλλά εγώ που βρίσκομαι μακριά, παρακολουθώ σωρεία δημοσιευμάτων, επιστολών ανθρώπων οι οποίοι ασχολούνται με το λιμάνι, παραίτηση προέδρου Λιμενικού Ταμείου και έναν ολόκληρο ντόρο για το τι ακριβώς θα συμβεί στο λιμάνι. Τι ακριβώς θα συμβεί με το τουριστικό το εμπορικό με την προοπτική του με το μάστερ πλαν με χίλια δυο πράγματα. Όταν υπάρχει τέτοια συζήτηση και αναγκάζεται η αντιπολίτευση να κάνει αίτημα για να συζητηθεί, γιατί προφανώς, για να κάνει αίτημα η αντιπολίτευση, σύσσωμη για να συζητηθεί, δεν θέλατε να βάλετε θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο και εμφανίζεστε  σήμερα ακριβώς με την ίδια στάση. Δεν είναι πολιτική… Επί της ουσίας, αφού δεν υπάρχει θέμα να κουβεντιάσουμε όλος αυτός ο κόσμος εδώ τι ήρθε να κάνει; (Κοσμάς Κορωναίος: Ίσως αυτός ο κόσμος να μην είναι ενημερωμένος σωστά …) Πληροφορήστε τον σήμερα  … ( Κοσμάς Κορωναίος : Για πιο θέμα;) Για τα θέματα που αφορούν το λιμάνι.»

Η Δημοτική αρχή συνέχισε να δείχνει άρνηση στο να συζητήσει και να απαντήσει στα ερωτήματα των 13 Δημοτικών Συμβούλων, που ζήτησαν να συγκληθεί εκτάκτως το Δημοτικό Συμβούλιο,  υποστηρίζοντας ότι δεν υπάρχει κανένα θέμα για να απαντηθεί. Για να πάρει μπροστά η συζήτηση έθεσε ένα θέμα η Δημοτική Σύμβουλος κ. Στέλλα Βαρτελάτου, το οποίο αφορούσε τον χωροταξικό σχεδιασμό και το γεγονός ότι σε αυτόν δεν αναφέρεται πουθενά το εμπορικό λιμάνι, αλλά μόνο το τουριστικό. «Η ερώτηση είναι πως φτάσαμε ως εδώ; Τι έχουμε κάνει ως Δημοτική Αρχή στα πλαίσια της Δημόσιας Διαβούλευσης που υφίστανται πάντα τα χωροταξικά πλαίσια; Γιατί δεν αναφέρεται πουθενά η λέξη εμπορικό λιμάνι;Το εμπορικό λιμάνι δείχνει ότι έχει πάρει την κατιούσα και χωροταξικά πλέον και εμπορικά.» τόνισε η κ. Βαρτελάτου.

Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο Αντιπρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου κ. Δημήτρης Κατσιπανέλης, ο οποίος  κατηγόρησε μεταξύ άλλων την πρώην πρόεδρο του ταμείου την κ. Καζάκου, ότι αλλάζοντας η διοίκηση, εκείνη δεν έκανε καμία ενημέρωση στη νέα , για τις εκκρεμότητες που υπήρχαν. Επίσης ο κ. Κατσιπανέλης είπε ότι, ουσιαστικά το Εμπορικό Λιμάνι βάζει «μέσα» το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο, ενώ υπεραμύνθηκε των αποφάσεων της διοίκησης, επί προεδρίας Ευάγγελου Συγκούνα και δήλωσε ανοιχτός στο να ελεγχθεί το Δ.Λ.Τ  από ελεγκτές Δημόσιας  Διοίκησης.

Ακολούθησαν οι τοποθετήσεις του προέδρου των Λιμενεργατών κ. Βασίλη Κακαβούλη και του ναυτικού πράκτορα κ. Βασίλη Σαρδελή (αναλυτικά το τι είπαν θα δημοσιευθεί σε άλλη ανάρτηση), αλλά και παρέμβαση εκπροσώπου της εταιρίας Νιτσιάκος, η οποία εξυπηρετείται από το Εμπορικό Λιμάνι της Πρέβεζας.

Τις τοποθετήσεις από πλευράς αντιπολίτευσης ξεκίνησε ο επικεφαλής της ΑΣΥΠ κ. Τάκης Παππάς και συνέχισε ο επικεφαλής της παράταξης «Δύναμη Ενότητας και Δημιουργίας» κ. Μιλτιάδης Κλάπας, ο οποίος έθεσε  πολιτικά ζητήματα.

Μιλώντας για την διαδικασία της συζήτησης ο κ. Κλάπας ανέλυσε, το λόγο για τον οποίο σύσσωμη αντιπολίτευση ζήτησε να γίνει αυτό το έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο για το Λιμάνι λέγοντας :  «Η αλήθεια είναι ότι ήρθα για να κουβεντιάσουμε για διαφορετικά ζητήματα και σε ένα διαφορετικό κλίμα. Γιατί το θέμα του λιμανιού είναι ένα σημαντικό ζήτημα ανάπτυξης, αφορά δεκάδες οικογένειες στην πόλη μας και αφορά και την ιστορία της.Σε ότι αφορά την διαδικασία αναγκαστήκαμε να κάνουμε μια κοινή δήλωση όλοι μαζί, ουσιαστικά περί δήλωσης πρόκειται, για να μπορέσουμε να φέρουμε το θέμα να το κουβεντιάσουμε εδώ και γιατί το κάναμε αυτό … Δεν είχαμε κανέναν λόγο να το κάνουμε. Αυτό το κάναμε γιατί κάθε φορά – εγώ θητεύω σε αυτό το Δημοτικό Συμβούλιο από το 2014 –  που ζητάγαμε να έρθει το θέμα για το λιμάνι, από το 14′ και μετά, τότε είχε εφευρεθεί το αυτοδιοίκητο. Άλλοτε είχε ειπωθεί, ελάτε στο Λιμενικό Ταμείο να σας απαντήσουμε, άλλοτε σας απαντήσαμε χωρίς να έχουμε πάρει απάντηση. Εγώ την τελευταία απάντηση δεν την έχω πάρει, γιατί δεν ξέρω … Αυτό οδήγησε σε μία καταφανή άρνηση της πλειοψηφίας να έρθει να συζητήσουμε πολιτικά -όχι να βγάλουμε τα μάτι μας, ούτε να βγάλουμε τα εσώψυχα μας – ένα θέμα που αφορά όλους μας. Από την αρχή πιστεύω ότι σε αυτό υπάρχουν ώριμες σύμφωνες απόψεις, υπάρχει πρόθεση το να γίνουν πράγματα. Αφορά όλους μας, δεν αφορά κανέναν περισσότερο ή λιγότερο. Μπορεί να έχουμε διαφορετικές πολιτικές, αλλά είναι βέβαιο ότι ορισμένα πράγματα σε αυτή την πόλη είναι πάρα πολύ ώριμα από πολλά χρόνια πριν. Προσωπικά μου έκανε έκπληξη η άρνηση όλο αυτό το διάστημα να έρθουμε και να κουβεντιάσουμε. Γιατί κουβέντα δεν είναι εκτός ημερήσιας διάταξης μία ερώτηση να απαντήσουμε. Κουβέντα οργανωμένη με εισηγήσεις, με συζητήσεις, με απόψεις που δυστυχώς μου έκανε έκπληξη που και σήμερα δεν είδαμε αυτού του είδους την εισήγηση τουλάχιστον από την πλευρά της πλειοψηφίας(…)»

Απευθυνόμενος προς τον κ. Κατσιπανέλη και σχολιάζοντας μεταξύ άλλων τα όσα ο Αντιπρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου είπε για την διοίκηση της κ. Καζάκου, ο κ. Κλάπας σημείωσε : «Εγώ Τάκη πρώτη φορά ακούω την ίδια Δημοτική αρχή με την αλλαγή διοικητικού συμβουλίου (στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο) να βγαίνουν όλα αυτά στη φόρα. Και ειλικρινά πικράθηκα. Είναι φοβερό πράγμα. Ήσαστε μία παράταξη, μία δημοτική αρχή. Μπορείς να με πείσεις ότι υπήρξαν τέτοια ζητήματα στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο και δεν τα ήξερε η Δημοτική Αρχή; Ποιος μπορεί να μας πείσει για αυτό; Είναι δυνατόν να παρουσιάζεται αυτή η εικόνα διάλυσης του Δημοτικού Λιμενικού ταμείου από τον Αντιπρόεδρο; Εικόνα διάλυσης … Δικαιώνονται όλοι όσοι λένε, ότι πως να απαντήσουμε στα μείζονα ζητήματα διαχείρισης, στα μικρά που ζητάνε για να λειτουργήσει το λιμάνι, όταν εσύ από αυτή τη θέση παρουσιάζεις αυτή την κατάσταση. Και όταν το αποκούμπι μας είναι η δουλειά μιας άξιας και φιλότιμης υπαλλήλου (αναφέρετε στην Ντίνα Μωραϊτη). Μα είναι δυνατόν ; Είναι μία επιχείρηση του Δήμου και πέραν των άλλων έχει να κάνει πάρα πολύ με το μέλλον αυτής της πόλης. Εάν σε αυτό δεν μπορείτε να το πάτε ένα βήμα πιο πάνω έχετε ευθύνη, έχετε έλλειμμα. Το έλλειμμα δεν είναι γιατί ρωτάμε εμείς ή γιατί ήρθαμε εδώ να το συζητήσουμε.Το έλλειμμα είναι ακριβώς γιατί βρίσκεστε σε αδυναμία να λύσετε τα μικρά προβλήματα, τουλάχιστον με αυτά που είπες. Ειλικρινά εγώ δεν ήρθα εδώ να ακούσω έναν εσωκομματικό καβγά ή ενδοπαραταξιακό. Δεν με ενδιαφέρει, δεν με αφορά. Αφορά εσάς … Και δεν με αφορά γιατί σε αυτά τα πράγματα ποτέ δεν σπεκούλαρα… Ποτέ μου! Και δεν θα το κάνω και τώρα. Με αφορά η αναποτελεσματικότητα ενός οργανισμού, αυτό με ενδιαφέρει. Αν ήταν απλήρωτοι οι φόροι … τότε όταν ρωτάγαμε εμείς γιατί μας κουνάγατε το δάχτυλο ; Εάν δεν είχε επιχειρησιακή δυνατότητα … τότε όταν εμείς λέγαμε, τι γίνετε; γιατί μας κουνάγατε το δάχτυλο; Εάν ξέρατε από τότε ότι οι μετοχές πήγαν στο 0,26 και σήμερα στο 0,13 γιατί δεν αποδεχθήκατε την πρόταση που κάναμε, να δούμε το ζήτημα τον μετοχών, να κουβεντιάσουμε με τον επενδυτή να δούμε νομικά τι υπάρχει σε αυτό το θέμα; Γιατί έρχεστε και τα λέτε τώρα; Το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο υπάρχει από το 2013, ποιος θα απαντήσει σε όλα αυτά; Αλλά να πω και κάτι άλλο; Κάναμε μία επιστολή για να συζητήσουμε και ο αγαπητός, ο φίλος, ο γιατρός, ο Βαγγέλης (Συγκούνας), απαντάει με ένα πράγμα το οποίο ειλικρινά προσβάλει και την πολιτική και τους συναδέλφους και τον Δήμαρχο. Γιατί προτού να κάνουμε εμείς την επιστολή και να ζητήσουμε να έρθουμε εδώ να συζητήσουμε -που είναι προεκλογικό σόου – βέβαια δεν συμμετέχω σε εκλογές,ο Δήμαρχος είχαν συναντηθεί με τον πρόεδρο της ΑΣΥΠ και είχαν συμφωνήσει να κουβεντιάσουν για το Λιμάνι την Δευτέρα. Αυτό δεν ήταν προεκλογική συζήτηση; Προεκλογική συζήτηση είναι οι υπογραφές 13 ανθρώπων; Και ποιος τον άδειασε; Εμείς που κάναμε αυτό; Ο Δήμαρχος που συναίνεσε να έρθει να συζητήσουμε για το Εμπορικό Λιμάνι; Είναι δυνατόν να γράφονται αυτά από ανθρώπους που έχουν αναλάβει ευθύνες; Να διαχειριστούν πράγματα; Που μπορεί να έχουν δώσει πολλά, εγώ δεν το αμφισβητώ, ούτε θέλω να κάνω κριτική στα πρόσωπα. Το αποτέλεσμα με ενδιαφέρει και από το αποτέλεσμα θα κριθούν όλοι… «, και πρόσθεσε για την απουσία του Ευάγγελου Συγκούνα από το έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο «Αυτά που συζητάμε αφορούν αναπτυξιακές δράσεις που πρέπει να έχει ο Δήμος. Για να κερδίσει και ο ίδιος και για να στηριχθεί και η οικονομία αυτής της περιοχής. Αυτή είναι η ευθύνη και για αυτό θα έπρεπε να είναι σήμερα εδώ ο Βαγγέλης. Τον οποίον τιμούμε, όπως τιμούμε όλους ανεξαρτήτως αν διαφωνούμε. «

Στη συνέχεια ο κ. Κλάπας έκανε μία αναδρομή στο πως ξεκίνησε το ζήτημα του Λιμένα Πρέβεζας από το 2011 όταν και δρομολογήθηκε η αλλαγή της χωροθέτησης του τουριστικού λιμένα..»Από το 2011 λέω ότι η αλλαγή της χωροθέτησης του τουριστικού λιμανιού θα φέρει τεράστια προβλήματα στη λειτουργία του Λιμένος και κυρίως είναι η αρχή της διολίσθησης, της αξίας του εμπορικού λιμανιού που στο τέλος θα φτάσουμε να το απαξιώσουμε. Όχι γιατί πιστεύω ότι δεν χρειάζεται τουριστικός λιμένας, βεβαίως χρειάζεται η πόλη να το έχει αυτό, αλλά με αυτά που συμφώνησε και δημοπράτησε. Όχι με τους παράξενους τρόπους που έγιναν μετά … Γιατί τότε και στην Δημοτική αρχή ουδείς διαμαρτυρήθηκε. Ίσα – ίσα συμφωνούσαν άλλα … Γιατί τότε χωρίς να ομολογείται συναινούσε η Δημοτική Αρχή και πιθανώς καλά έκανε … Θέμα πολιτικής είναι …. Το ζήτημα είναι να μιλάμε ανοιχτά και να λέμε σωστά ή λάθος! Θα κριθεί από το μέλλον. Δεν ενοχοποιεί κανένας κανέναν για την άποψη του, ούτε για την πολιτική του δραστηριότητα. Αλλά η προϊστορία έχει και άλλο, το θύμισε ο Τάκης (Παππάς). Το 2013 πήρε ΦΕΚ το μάστερ πλαν με τη λύση Β, που είχαμε συμφωνήσει το σύνολο των φορέων, που 5 μήνες μετά άλλαξε.Το έλεγα τότε και το πιστεύω και τώρα, ότι υπάρχουν συμφέροντα πίσω από αυτά, που οδηγούν στην υποβάθμιση του εμπορικού λιμένα. Που θα οδηγήσουν στο τέλος να μην το έχουμε. Και όταν έβαζα το ερώτημα το θέλουμε ή δεν το θέλουμε; Είναι δεκτή η άποψη να πει κάποιος ότι δεν το θέλουμε γιατί πιστεύουμε τουριστικά η πόλη θα αναπτυχθεί περισσότερο. Εγώ το δέχομαι. Πιστεύω όμως το άλλο, ότι δεν μπορείς να αφήνεις έναν μεγάλο πόρο αναπτυξιακό που τον έχεις από το 1912, που έχει προσφέρει στην πόλη, που δεκάδες οικογένειες και άνθρωποι ζουν , που φέρνει εισόδημα, που σε συνδέει με την ενδοχώρα της Ηπείρου, που σου δίνει και αυτό μια προοπτική, να το απαξιώνεις έτσι. Ποιος άλλαξε τότε το μάστερ πλαν του 2013; Γιατί το Δημοτικό Συμβούλιο τότε δεν πήρε πρωτοβουλίες; Αυτό μας φορέθηκε, σε βάρος των οικονομικών συμφερόντων της πόλης. Ποιος ήταν πίσω από αυτό; Ποιοι ήταν αυτοί που οδήγησαν την πόλη στο να φτάσει να χάσει την αξία του εμπορικού λιμένα. (…) Εύστοχα είπε ο πρόεδρος (των λιμενεργατών ) ότι υπάρχουν λόμπι – συμμαχίες -δεν το λέω με την κακή έννοια- ανάπτυξης περιοχών που σε αυτό που έχουν συμφωνήσει αξιοποιούν τους πολιτικούς παράγοντες και πάνε μπροστά. Ο Δήμος αυτό τον καθοδηγητικό ρόλο των έχει και τον συντονιστικό, δεν τον αξιοποίησε! » υπογράμμισε ο κ. Κλαπας.

Σε ότι αφορά τις δράσεις του Λιμένα Πρέβεζας ο επικεφαλής της  παράταξης «Δύναμη Ενότητας και Δημιουργίας» τόνισε πως θα είναι εγκληματικό, ο Δήμος να μην υπερασπίσει και να μην αναπτύξει το εμπορικό λιμάνι , ενώ έκανε  εκτενή αναφορά και στο ζήτημα της κρουαζιέρας λέγοντας  «Υπάρχει το ζήτημα της κρουαζιέρας. Θα πρέπει να την δούμε και είναι πόρος για την πόλη μας. Παλιά υπήρχε μια πρόταση. Ήταν από την εποχή του Τάκη του Τσουμάνη για να λέμε τα πράγματα όπως είναι. Ήταν να διαπλατήνουμε το κομμάτι ανάμεσα από τα παλιά Ferry Boat  και το τουριστικό περίπτερο και να δημιουργήσουμε εκεί ένα νέο λιμάνι το οποίο θα μπορεί εξυπηρετεί την κρουαζιέρα. Δεν ξέρω αν είναι σωστό, είναι μία πρόταση. Αλλά τώρα που συζητάμε το μαστερ πλαν , καλό είναι να μην κλειστούμε στον βραχίωνα και να δούμε το λιμάνι ως έναν ενιαίο χώρο που θα αφορά όλο το κομμάτι που παλιά λέγαμε λιμάνι σε αυτή την πόλη. Θα μπορούσε αυτό να συνδυαστεί με πραγματικές λύσεις που μπορεί να γίνουν με την αξιοποίηση του Σολωμού.» Αξίζει εδώ να σημειωθεί πως ο κ. Κλάπας ως αναφορά το θέμα του Σολωμού έδειξε μία βεβαιότητα πως ,το μάστερ πλαν που παραλήφθηκε από το Δήμο και προέβλεπε ανέγερση πεντάστερων ξενοδοχείων και άλλα, δεν θα προχωρήσει γιατί όπως είπε : » Υπάρχει γενικό πολεοδομικό. Ότι και να λένε κανείς δε θα το ξεπεράσει. Υπάρχει αρχαιολογικός χώρος εκεί. Δεν θα ξεπεραστεί και θα τα δείτε όλα μπροστά σας.»

Κλείνοντας την τοποθέτηση του ο κ. Κλάπας, αναφέρθηκε στο θέμα των μετοχών που απόλεσε το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο στον Τουριστικό Λιμένα. Τόνισε πως το θέμα των των μετοχών δεν είναι αστείο καθώς, όπως είπε, «ο Δήμος έχει λόγο στο Λιμάνι για να προστατέψει το Δημόσιο Συμφέρον. Δημόσιο Συμφέρον εδώ δεν είναι να ελέγξουμε τον ιδιώτη, ούτε να του πούμε αν θα κάνει καλά την δουλειά του, γιατί και εδώ θα πρέπει να προστατέψουμε το Δημόσιο Συμφέρον και εδώ σε σχέση με τον κυματοθραύστη, η λύση που δόθηκε εκεί με το μονομπλόκ, τι επιπτώσεις θα φέρει στη λιμενολεκάνη. Το ξέρει κανείς αυτό; Εμείς είμαστε εδώ για να προστατέψουμε αυτό. Ξέρουμε όλοι ότι η λιμενολεκάνη, επειδή έχει μικρό στόμιο, δεν μπορεί να υπάρχει κυκλοφορία των νερών. Το 5% δεν είναι για να βγάζουμε λεφτά από εκεί, που καλό θα είναι και αυτό. Είναι γιατί θα πρέπει να διασφαλίζουμε το δημόσιο συμφέρον σε όλες τις λειτουργίες του Λιμανιού»

Μετά τις τοποθετήσεις των Δημοτικών Συμβούλων και πριν την εισήγηση του Δημάρχου Πρέβεζας κ. Μπαϊλη το λόγο πήρε ο εκπρόσωπος του Τουριστικού Λιμένα, ο οποίος ξεκίνησε διαβάζοντας μια απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του 2005, επί δημαρχίας του κ. Κλάπα, όπου είχε παρθεί απόφαση για κατασκευή ενός μόλου. (αναλυτικά τα όσα είπε θα δημοσιευθούν σε άλλη ανάρτηση). Παρεμβαίνοντας ο κ. Κλάπας είπε τη φράση θα τα πούμε μετά, εννοώντας ότι θα απαντήσει μετά, ωστόσο δημιουργήθηκε επεισόδιο καθώς ένα άλλο μέλος του  επενδυτικού σχήματος του τουριστικού λιμένα, επιτέθηκε φραστικά στον Μιλτιάδη Κλάπα λέγοντας «Με σένα Κλάπα θα πούμε πολλά …».

Ο Μιλτιάδης Κλάπας αντέδρασε άμεσα ζητώντας από το προεδρείο να καταγραφεί η φράση και επανήλθε στο θέμα κατά την διάρκεια της δευτερολογίας του. Απευθυνόμενος στον πρόεδρο ο κ. Κλάπας είπε μεταξύ άλλων «Έχετε μία υποχρέωση να προστατεύεται τους Δημοτικούς Συμβούλους.Επενδυτής που θα έρθει εδώ πέρα και θα κουνήσει το δάχτυλο δεν υπάρχει και πολύ περισσότερο όταν εκτοξεύει απειλές και σε αυτό ήσαστε υπόλογος γιατί το επιτρέψατε. Και επειδή έχω υποστεί όλα τα προηγούμενα χρόνια πολλές επιθέσεις, άλλο που εμένα δεν με ενδιαφέρουν τα προσωπικά ζητήματα, με ενδιαφέρει μόνο η άποψη που έχω για το πως θα πρέπει να αναδειχθεί η πόλη. Καταλαβαίνω ότι ο κάθε επενδυτής έχει τα δικά του συμφέροντα και καλά κάνει και τα προωθεί, αλλά οι απειλές,  το λέω πρώτη φορά δημόσια – το 2012 δέχθηκα και μέσα στο σπίτι μου – επειδή διεκδικούσα να γίνουν αυτά που κατά νόμου είχαν προβλεφθεί, αυτό δεν περίμενα ότι θα το ζήσω και σήμερα στο Δημοτικό Συμβούλιο. Δεν είμαι από αυτούς που θα πω ότι δεν φοβάμαι, δεν μου αρέσουν αυτά… αλλά θα πω μόνο το εξής, ότι θα συνεχίσω και θα λέω την άποψη μου και θα την πω και τώρα. Ένας άνθρωπος λέει μία γνώμη και έχει μια πολιτική, ένας άλλος, πάνω από την δουλειά την δικιάς σας την δικιά μου βγάζει φράγκα. Βάζει από τα δικά του λεφτά, θα πρέπει να σέβεται όμως. Να κάνει την δουλειά του. Όπως σεβαστήκατε και εμείς  θα σέβεται … και δεν μιλάω για αυτόν που μίλαγε εδώ, μιλάω για τον άλλον που πετάχτηκε. Για τον επενδυτή που μίλαγε εδώ, στα θέματα τα οποία έθεσε και αφορούν αποφάσεις θα απαντήσω με κόσμιο τρόπο. Αλλά για τους άλλους καλά θα κάνουν, εκεί που ξέρουν να απειλούν, εδώ μέσα όχι! » και έκλεισε απαντώντας στο θέμα που τέθηκε από την Μαρίνα για την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του 2005 » Το 2006 ή 7 δεν θυμάμαι πότε, ο τότε πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου ο κ. Τάσσης έβγαλε σε δημοπρασία τον τουριστικό Λιμένα που την απόφαση την είχε πάρει το Δημοτικό Συμβούλιο του 1996-96 επί Δημαρχίας Ταμπούρη και υπήρχε σε ΦΕΚ, ο σχεδιαζόμενος τουριστικός λιμένας. Εγώ σε ποιο πεδίο διαφώνησα, στο ότι δεν μπορεί αυτό που δημοπρατήθηκε, ο σχεδιασμένος τουριστικός λιμένας με το τίμημα το οποίο έγινε, ξαφνικά να γίνει ένας άλλος. Εάν θέλαμε να γίνει ένας άλλος να γίνει και μεγαλύτερος και μικρότερος, είναι θέμα συζήτησης. Αυτό που έβαζα στην δημόσια συζήτηση πιο ήταν; Ότι, αν γίνει έτσι και αλλάξουμε τα πάντα θα πρέπει να ξαναδημοπρατηθεί το έργο. Διότι αλλάζουν εντελώς οι όροι και έλεγα την χαρακτηριστική φράση, είναι άλλο πράγμα να δημοπρατείς ένα διαμέρισμα και άλλο πράγμα μια πολυκατοικία. Το έλεγα τότε, το λέω και σήμερα. Αυτό λοιπόν οδήγησε στη στοχοποίηση, η οποία που έφτασε; Είπατε (απευθύνεται στο Δήμαρχο) ότι παραλάβατε ένα τουριστικό λιμάνι το όποιο δεν λειτουργούσε. Αυτό γιατί έγινε; Γιατί ο επενδυτής σταμάτησε γιατί ξεκίνησε το σχέδιο να το διπλασιάσει. Με το πρακτικό 63 ή 67 δεν θυμάμαι, στο οποίο αποδεχθήκατε (απευθύνεται στον επενδυτή) την κατοχύρωση της δημοπράτησης. Τότε τι είπατε; Γνωρίζω την πραγματική κατάσταση που βρίσκεται και δίνω και 10% παραπάνω (Επενδυτης : Ένσταση! Παραποιείται την αλήθεια. Το λέει η προκήρυξη κ. Κλάπα). Ο κ. Τέφας λοιπόν το πήρε και καλά έκανε και μετά ξεκίνησε και είπε, ενώ παραδέχθηκε ότι αυτό είναι. Διότι τι δημοπρατήθηκε; Οι θέσεις και το σχέδιο. Αυτά δημοπρατήθηκαν. Σήμερα ούτε οι θέσεις, ούτε το σχέδιο είναι με βάση αυτό που δημοπρατήθηκε. Και πάτησαν στα 20 στρέμματα …Και πράγματι μετά από καταμέτρηση που έγινε, βέβαια όλα τα οικοδομικά τετράγωνα εμφανίζονταν εκεί. Και εδώ είναι το ερώτημα. Γιατί όλα αυτά που όριζε το μάστερ πλάν και δίνονταν στην πόλη, δόθηκαν στον τουριστικό λιμένα; Γιατί; Για ποιο λόγο; Γιατί τα 20 στρέμματα δεν μπορούσαν να δοθούν αλλού;Πίσω, πιο πίσω, δεξιά, αριστερά … Γιατί; Αυτά ποιος τα αποφάσισε; Αυτή ήταν η διαφωνία μας. Σήμερα χωρίς να μεταβληθούν καμία από τις συμβάσεις που έγιναν με το λιμενικό ταμείο, ο τουριστικός λιμένας είναι κάτι άλλο … Αυτό είναι το πρόβλημα. Και έλεγα τότε, ότι αυτό θα οδηγήσει σε μεγάλα προβλήματα. (…) 

 

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Διαβάστε επίσης

ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ