Τρίτη, 20/11/2018

ΠΡΕΒΕΖΑ : Τους προβλημάτισε ο «Κλεισθένης 1» – Υπέρ της απλής αναλογικής οι περισσότεροι Δημοτικοί Σύμβουλοι

Το σχέδιο νόμου της κυβέρνησης για την λειτουργία της αυτοδιοίκησης με την ονομασία «Κλεισθένης 1» ,που πρόκειται να αντικαταστήσει τον «Καλλικράτη», συζητήθηκε χθες στη κατεπείγουσα συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Πρέβεζας.

Στην πλειοψηφία τους οι δημοτικοί σύμβουλοι εξέφρασαν τις αντιρρήσεις τους σχετικά με το σχέδιο,τονίζοντας πως αυτό δεν διασφαλίζει τη διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια της τοπικής αυτοδιοικήσης, ενώ αναφορικά με την απλή αναλογική φάνηκε οι περισσότεροι να συμφωνούν, εκφράζοντας ωστόσο τις επιφυλάξεις τους για το αν αυτή δίνει τη δυνατότητα διοίκησης στους Δήμους αποκλείοντας φαινόμενα ακυβερνησίας.

Χρήστος Μπαϊλης: «Μεταφέρουν όλο το βάρος στην τοπική αυτοδιοίκηση»

Στην τοποθέτηση του ο Δήμαρχος Πρέβεζας κ. Χρήστος Μπαϊλης μίλησε για τις διαπιστωμένες παθογένειες που έφεραν στη δομή της τοπικής αυτοδιοίκησης ο «Καποδίστριας» και ο «Καλλικράτης», εκφράζοντας την άποψη πως όλα αυτά τα χρόνια καμία από τις δύο αυτές μεταρρυθμίσεις δεν συνέβαλαν την διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια των δήμων. Σύμφωνα με τον κ. Μπαϊλη μέχρι σήμερα δεν υπήρξαν οι απαραίτητες θεσμικές εγγυήσεις ως αναφορά το νομικό πλαίσιο, αλλά και την απόδοση των πόρων στους Δήμους της χώρας.

Οι προσδοκίες του Δημάρχου Πρέβεζας από τη νέα διοικητική μεταρρύθμιση είναι η ενδυνάμωση και η ενίσχυση του θεσμού της τοπικής αυτοδιοίκησης, ενισχύοντας ταυτόχρονα και τον κοινωνικό ρόλο των Δήμων.

Ως αναφορά το σύστημα της απλής αναλογικής ο κ. Μπαϊλης τάχθηκε υπέρ τονίζοντας, πως αυτό ήταν ένα χρόνιο αίτημα της τοπικής αυτοδιοίκησης και της κοινωνίας, έθεσε όπως και καίρια ερωτήματα για το αν η κοινωνία είναι έτοιμη για μια τέτοια αλλαγή. «Το νέο αυτό νομοσχέδιο προωθεί μιας νέα κουλτούρα συναίνεσης και συνεργασίας. Είναι πάρα πολύ καλό και πολύ θετικό. Οι συνεργασίες και οι συναινέσεις είναι στοιχεία πολιτικού πολιτισμού».

Δημήτρης Παππάς : «Στηρίζω το ψήφισμα της ΚΕΔΕ»

Ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης κ. Δημήτρης Παππάς τάχθηκε υπέρ του ψηφίσματος της ΚΕΔΕ διαβάζοντας σημεία από αυτό στο σώμα :

Ακολουθεί το ψήφισμα της ΚΕΔΕ το οποίο απορρίπτει το σχέδιο νόμου της Κυβέρνησης για την διοικητική μεταρρύθμιση της τοπικής αυτοδιοίκησης:

«Δεν προωθεί καμία ουσιαστική μεταρρύθμιση στη λειτουργία του Κράτους και της Αυτοδιοίκησης , που είναι κοινώς αποδεκτό ότι έχει ανάγκη η χώρα και οι πολίτες. Δεν αντιμετωπίζει και δεν επιλύει κανένα από τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα ο θεσμός της Αυτοδιοίκησης.
Πρόκειται για ένα νομοσχέδιο που το μόνο που αλλάζει ουσιαστικά, είναι το εκλογικό σύστημα των αυτοδιοικητικών εκλογών. Για πρώτη φορά θεσπίζονται δύο διαφορετικά εκλογικά συστήματα, για κοινότητες ανω των 500 κατοίκων και για κοινότητες κάτω των 500, , όπου εισάγεται ενιαίο ψηφοδέλτιο.
Την ώρα που η χώρα έχει ανάγκη από μια δημιουργική ανατροπή στο μοντέλο λειτουργίας του Κράτους, προκειμένου να αντιμετωπιστούν στη ρίζα τους τα προβλήματα που οδήγησαν τη χώρα στη χρεοκοπία και την κρίση, η Κυβέρνηση προωθεί ένα Νόμο που καθιστά ακόμη πιο σφικτό τον εναγκαλισμό της Αυτοδιοίκησης από την Κεντρική Εξουσία.
Προβλέπει τη μείωση της θητείας των αιρετών από 5, σε 4 χρόνια, σε αντίθεση με ότι ισχύει στην υπόλοιπη Ευρώπη και σε βάρος του προγραμματικού σχεδιασμού των Δήμων.

Τα προβλήματα των Δήμων δεν θα επιλυθούν με την αλλαγή του εκλογικού συστήματος αλλά με αλλαγές στο μοντέλο λειτουργίας του Κράτους, με ενίσχυση της οικονομικής ανεξαρτησίας και διοικητικής αυτοτέλειας τους, όπως συμβαίνει σε όλες τις χώρες της Ευρώπης.
Δεν προωθεί την αποκέντρωση και τη πολυεπίπεδη διακυβέρνηση, με τη μεταφορά πόρων και αρμοδιοτήτων από το Κεντρικό Κράτος προς την Αυτοδιοίκηση. Δεν είναι τυχαίο ότι στο πλαίσιο του διαλόγου που διεξήχθη, δεν υπήρξε καμία συνάντηση μεταξύ των συναρμόδιων υπουργείων και των εκπροσώπων της ΚΕΔΕ για να συζητηθεί το θέμα της μεταφοράς των αρμοδιοτήτων.
Παρά το γεγονός ότι βρίσκεται σε εξέλιξη εδώ και περίπου δύο χρόνια ένας διάλογος μεταξύ του Υπουργείου Εσωτερικών και των θεσμικών εκπροσώπων της Αυτοδιοίκησης, στο νομοσχέδιο αυτό δεν συμπεριλήφθηκε καμία από τις προτάσεις που έχει καταθέσει η Κ.Ε.Δ.Ε. , οι οποίες διαμορφώθηκαν στο πλαίσιο τριών συνεδρίων, σε Βόλο, Θεσσαλονίκη και Ιωάννινα.
Θα προκαλέσει ακυβερνησία στους Δήμους. Με την απλή αναλογική στην κατανομή των εδρών του δημοτικού συμβουλίου, οι δήμαρχοι που δεν θα εκλεγούν από τον πρώτο γύρο, αλλά στο δεύτερο, δεν θα έχουν πλειοψηφία στο Δημοτικό Συμβούλιο με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους συμβιβασμούς και τις ισορροπίες για να ληφθεί μια απόφαση. Είναι φανερό ότι η Κυβέρνηση επιχειρεί να μετατρέψει τα δημοτικά συμβούλια σε διακοσμητικά όργανα των Δήμων, προτιμά «ανίσχυρους» δημάρχους, παραλυτικές ισορροπίες στους Δήμους και ενίσχυση του ρόλου των ακραίων και θνησιγενών πολιτικών σχημάτων , που θα καταστούν πέραν πάσης δημοκρατικής λογικής σε ρυθμιστές που θα εκβιάζουν το σχηματισμό πλειοψηφιών.
Επιχειρεί να επαναφέρει από το «παράθυρο» τις Κοινότητες, με το εκλογικό σύστημα, την κατανομή αρμοδιοτήτων, την κατάρτιση του προϋπολογισμού και την κατανομή της ΣΑΤΑ, γεγονός που αποτελεί ουσιαστικά μια αντιμεταρρύθμιση στον «Καλλικράτη». Με τον τρόπο αυτό τα Δημοτικά έργα δεν θα μπορούν να υλοποιηθούν. Ο κατακερματισμός της χρηματοδότησης των δημοτικών έργων στις Τοπικές Κοινότητες καθιστά αδύνατη την υλοποίηση τους , λόγω έλλειψης ειδικευμένου προσωπικού και αδυναμίας έγκυρου συντονισμού.
Καταργείται η αυτοδίκαιη θέση σε αργία των αιρετών σε περίπτωση αμετάκλητης παραπομπής για κακούργημα, μόνον εάν έχουν επιβληθεί περιοριστικοί όροι ή προσωρινή κράτηση, και πλέον θα αρκεί μόνον η αμετάκλητη παραπομπή για κακούργημα.
Τίθενται σε κίνδυνο οι κοινωνικές υπηρεσίες που σήμερα προσφέρουν οι Δήμοι σε όλη τη χώρα. Η χρηματοδότησή τους θα εξαρτάται από μικροκομματικούς στόχους. Δεν αναφέρεται το μέλλον των κοινωνικών υπηρεσιών όταν λήξει η χρηματοδότηση από κοινοτικούς πόρους και στην κατανομή των Εθνικών πόρων εισάγονται (μη μετρήσιμα υποκειμενικά) κριτήρια.
Αυξάνεται το φορολογικό βάρος των δημοτών. Η ένταξη της χρηματοδότησης της Υπηρεσίας Πρασίνου στα ανταποδοτικά αποτελεί ουσιαστικά ένα νέο φόρο και καλεί τους δημότες να χρηματοδοτήσουν το κόστος λειτουργίας της υπηρεσίας.
Δεν αποτελεί μεταρρύθμιση, δεδομένου ότι δεν προτείνεται Επιχειρησιακό Πρόγραμμα εφαρμογής του Κλεισθένη και δεν υποστηρίζεται από χρηματοδοτικούς πόρους, κίνητρα και επιχορηγήσεις.
Παραπέμπει αόριστα στο μέλλον και χωρίς συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα, τις αναγκαίες αλλαγές και μεταρρυθμίσεις στο Κράτος και την Αυτοδιοίκηση, συνδέοντάς τις με το εγχείρημα της Συνταγματικής Αναθεώρησης αλλά και την δημοσιονομική ανάκαμψη της χώρας.
Δημιουργεί τον μηχανισμό του δημοτικού διαμεσολαβητή στο επίπεδο του Νομού, με πολλές αρμοδιότητες ελεγκτικού χαρακτήρα, που καταστρατηγούν το άρθρο 102 του Συντάγματος.
Προτείνει μία κενή περιεχομένου κατηγοριοποίηση Δήμων. Με την προτεινόμενη κατηγοριοποίηση , ενώ αναγνωρίζει νομικά το ζήτημα ότι οι δήμοι έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά, δεν διατυπώνει ρυθμίσεις που διασφαλίζουν την ισότιμη παροχή υπηρεσιών στους πολίτες σε όποιον Δήμο και αν κατοικούν.
Η χρήση των τοπικών δημοψηφισμάτων με τον τρόπο που σχεδιάζεται ενέχει σοβαρούς κινδύνους να καταστούν εργαλεία εξυπηρέτησης ξένων προς την Πατρίδα μας συμφερόντων, αλλά και προώθησης λαϊκίστικων και τοπικιστικών αιτημάτων και πολιτικών.
Ο εκλογικός νόμος με εντελώς αντιδημοκρατική λογική, μειώνει τον αριθμό των υποψηφίων που μπορούν να συμπεριληφθούν στα ψηφοδέλτια, γεγονός που υπηρετεί τη λογική της πολυδιάσπασης της ψήφου.
Κατασκευάζει Δήμους ομήρους του εκάστοτε Υπουργού. Ο εκάστοτε Υπουργός θα ορίζει τον Επόπτη Νομιμότητας. Με τις προτεινόμενες ρυθμίσεις προωθείται η περαιτέρω ομηρία των Δήμων μέσω:
α) πρόσθετων ελεγκτικών μηχανισμών β) περιορισμού της διοικητικής αυτοτέλειας των Δήμων γ) της οικονομικής κηδεμονίας των Δήμων από τον Υπουργό Εσωτερικών.

Η Διοικητική Εποπτεία των ΟΤΑ δεν περιορίζεται σε απλό έλεγχο νομιμότητας των πράξεων και στον πειθαρχικό έλεγχο, όπως το Σύνταγμα ορίζει, αλλά επεκτείνεται με την καθιέρωση έκδοσης εγκυκλίων οδηγιών και γενικών κατευθύνσεων, τόσο από το Υπουργείο Εσωτερικών, όσο και από την Αυτοτελή Υπηρεσία Εποπτείας ΟΤΑ. Με τον τρόπο αυτό επηρεάζεται αποφασιστικά η ελευθερία δράσης και λειτουργίας των ΟΤΑ, στραγγαλίζεται ο θεσμός της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, ο οποίος πλέον μετατρέπεται σε μια αποκεντρωμένη διοικητική υπηρεσία του Κράτους.»

Διονύσης Καλλίνικος : » Οι αποφάσεις της τοπικής αυτοδιοίκησης θα πρέπει να λαμβάνονται μέσα σε διάλογο και σε συνεργασία»

Ο Δημοτικός Σύμβουλος της παράταξης «Δύναμη Ενότητας και Δημιουργίας» κ. Διονύσης Καλλίνικος στη τοποθέτηση του για το νομοσχέδιο είπε : «Καλούμαστε σήμερα να κουβεντιάσουμε για αυτό το καινούργιο νομοσχέδιο, το οποίο θα πρέπει να είναι μια νίκη για την τοπική αυτοδιοίκηση. Να είναι ενάντια σε ιδεοληψίες, στα πολιτικά παιχνίδια και κατά του κομματισμού. Σήμερα οφείλουμε να φωνάξουμε το αυτονόητο. Οι αποφάσεις της τοπικής αυτοδιοίκησης θα πρέπει να λαμβάνονται μέσα σε διάλογο και σε συνεργασία. Η φωνή της τοπικής αυτοδιοίκησης θα πρέπει να ακούγεται. Όλοι μας θα πρέπει να λέμε ναι σε αυτό που προστάζετε για εκσυχρονισμό. Εδώ μέσα θα πρέπει να κουβεντιάσουμε σήμερα το καλύτερο θετικό αποτέλεσμα για τους συμπολίτες μας.»

Βασίλης Κωστούλας : » Είναι καιρός να κινηθούμε πάνω στην υιοθέτηση της κουλτούρας συνεργασιών. συναινέσεων και συγκλίσεων» 

Στην τοποθέτηση του ο Δημοτικής Σύμβουλος της παράταξης «Δημοτική Ριζοσπαστική Συνεργασία» έστρεψε τα βέλη του κατά της ΚΕΔΕ για την αντίδραση της εναντίον του νομοσχεδίου το οποίο έχει τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, ενώ τάχθηκε σαφέστατα υπέρ του συνόλου του νομοσχεδίου και της απλής αναλογικής, λέγοντας πως είναι το δικαιότερο εκλογικό σύστημα. «Το νομοσχέδιο Κλεισθένης Ι είναι το πρώτο βήμα για την αναγκαία για την ελληνική κοινωνία παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας που προϋποθέτει το τέλος του υπερσυγκεντρωτικού κράτους με αποκέντρωση και συμμετοχική αυτοδιοίκηση. Πιστεύω ότι αυτό το πρώτο βήμα αξίζει να το βοηθήσουμε να συνεχιστεί» είπε μεταξύ άλλων ο κ. Κωστούλας.

Σταύρος Αμάραντος : «Οριστική ταφόπλακα στον κοινωνικό χαρακτήρα της τοπικής αυτοδιοίκησης»

Κατά συγκεκριμένων σημείων του νομοσχεδίου και υπέρ της απλής αναλογικής, τάχθηκε κατά την τοποθέτηση του ο Δημοτικός Σύμβουλος της Λαϊκής Συσπέιρωσης κ. Σταύρος Αμάραντος.

Ο κ. Αμάραντος εξέφρασε την γνώμη πως το συγκεκριμένο νομοσχέδιο προσθέτει νέα βάρη στα Λαϊκά στρώματα και ενισχύει τον επεμβατικό ρόλο του κράτους στην τοπική αυτοδιοίκηση, ενώ βάζει οριστική ταφόπλακα στο κοινωνικό χαρακτήρα της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Ως αναφορά την απλή αναλογική και την αρνητική αντίδραση της ΚΕΔΕ σε αυτή, ο κ. Αμάραντος μίλησε για λεονταρισμούς από πλευράς του προέδρου της κ.  Πατούλη και των πρωτοκλασάτων μελών της, λεονταρισμοί οι οποίοι όπως είπε είναι εκ του πονηρού και άνευ ουσίας.

 

 

Κοσμάς Κορωναίος : » Δεν συμφωνώ ούτε με τον Κλεισθένη, ούτε με τις προηγούμενες μεταρρυθμίσεις. Ο Δήμος δεν είναι επιχείρηση»

Κατά του νομοσχεδίου της Κυβέρνησης για την μεταρρύθμιση της τοπικής αυτοδιοίκησης τάχθηκε ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Κοσμάς Κορωναίος.

Ο κ. Κορωναίος τόνισε πως θα περίμενε από το συγκεκριμένο νομοσχέδιο να δώσει στην τοπική αυτοδιοίκηση την δυνατότητα να ελίσσεται και να υλοποιεί. Ανέφερε πως στο «Κλεισθένη Ι, δεν υπάρχει καμία αναφορά για βελτίωση της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και για απλοποίηση των διαδικασιών.

 

Κατά της απλής αναλογικής τάχθηκε ο Δημοτικός Σύμβουλος της συμπολίτευσης κ. Παύλος Σαραμπασίνας , τονίζοντας πως με αυτό το εκλογικό σύστημα ελοχεύει ο κίνδυνος της ακυβερνησίας, ενώ τάχθηκε υπέρ του σημείου που αφορά τις κοινότητες και τη ΣΑΤΑ, η οποία θα δίδετε χωριστά και απευθείας από το κράτος.

Δημήτρης Κατσιπανέλης : «Έφτασε η ώρα να μάθουμε να συνεργαζόμαστε για το καλό του τόπου μας». 

Τέλος, ο δημοτικός σύμβουλος κ. Κατσιπανέλης με τη σειρά του, τάχθηκε υπέρ της απλής αναλογικής και παρουσίασε σημεία όπου θα πρέπει να γίνει διάλογος για να βελτιωθεί το νέο νομοσχέδιο μεταξύ αυτών να τεθούν συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα για τις αναγκαίες αλλαγές και μεταρρυθμίσεις στην Αυτοδιοίκηση

«Ζήσαμε ως δημοτικό συμβούλιο τα προβλήματα του Καλλικράτη με τις αρμοδιότητες, την επικάλυψη, την έλλειψη χρηματοδοτήσεων τα προηγούμενα επτά χρόνια. Είναι ευχαριστημένος κανένας αιρετός από την λειτουργία του;

Ήμουν και θα είμαι πάντα υπέρ της απλής αναλογικής και πιστεύω ότι θα αναβαθμίσει το ρόλο του δημοτικού συμβούλου.
Έφτασε η ώρα να μάθουμε να συνεργαζόμαστε για το καλό του τόπου μας, γιατί αυτό σε όλη την Ευρώπη και αυτό θέλουν και περιμένουν οι δημότες από μας.
Ο Καλλικράτης ήταν μία τομή στην αυτοδιοίκηση, αλλά δεν εφαρμόστηκε ως όφειλε από την κεντρική εξουσία προς τους ΟΤΑ. Στην εφαρμογή του υπήρξαν αρκετά προβλήματα τα οποία έχουμε επισημάνει πολλές φορές.
Δεν πρέπει να τρομάζουμε με τις αλλαγές, οι οποίες όμως θα πρέπει να διασφαλίζουν ξεκάθαρα στην τοπική αυτοδιοίκηση την αυτοτέλειά της και την εύρυθμη λειτουργία της χωρίς επικάληψη αρμοδιοτήτων.

Θέλουμε τα προβλήματα των δήμων να λυθούν με την ενίσχυση της οικονομικής ανεξαρτησίας τους».

Η ΚΕΔΕ με το ψήφισμά της ισοπεδώνει τα πάντα χωρίς να μπαίνει σε τεκμηρίωση των ζητημάτων. Για κάποιους ο Κλεισθένης είναι τομή, για άλλους τερατούργημα.
Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Σαφέστατα πρέπει να καλωσορίσουμε την απλή αναλογική. Πρέπει να μπούμε σε μία λογική ωριμότητας και συνεργασίας.
Πρέπει λοιπόν να γίνει μία μεγαλύτερη και ουσιαστική διαβούλευση χωρίς αφορισμούς ούτως ώστε τα όποια λάθη έχει το συγκεκριμένο σύστημα να διορθωθούν.

Ο Κλεισθένης θα πρέπει να βελτιωθεί σε αρκετά πράγματα και επισημαίνω κάποια από αυτά.
• Το νομοσχέδιο δεν αντιμετωπίζει και δεν επιλύει τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα ο θεσμός της Αυτοδιοίκησης.
• Ο κλεισθένης θα πρέπει να υποστηριχθεί από τους απαραίτητους χρηματοδοτικούς πόρους, κίνητρα και επιχορηγήσεις.
• Να τεθούν συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα για τις αναγκαίες αλλαγές και μεταρρυθμίσεις στην Αυτοδιοίκηση και να μην παραπέμπονται αόριστα στο μέλλον με το εγχείρημα της Συνταγματικής Αναθεώρησης αλλά και της δημοσιονομικής ανάκαμψης της χώρας.
• Τα προβλήματα των Δήμων δεν θα επιλυθούν, μόνο με την αλλαγή του εκλογικού συστήματος αλλά με ουσιαστικές αλλαγές στο μοντέλο λειτουργίας του Κράτους, με ενίσχυση της οικονομικής ανεξαρτησίας και διοικητικής αυτοτέλειας των δήμων, όπως συμβαίνει σε όλες τις χώρες της Ευρώπης.
• Το νομοσχέδιο θα πρέπει να διορθωθεί γιατί καθιστά ακόμη πιο ασφυκτικό τον εναγκαλισμό της Αυτοδιοίκησης από την Κεντρική Εξουσία.
• Οδηγεί σε ομηρία τους Δήμους μέσω α) του ορισμού Επόπτη Νομιμότητας από τον εκάστοτε Υπουργό, β) πρόσθετων ελεγκτικών μηχανισμών, γ) περιορισμού της διοικητικής αυτοτέλειας των Δήμων, δ) της οικονομικής κηδεμονίας των Δήμων από τον Υπουργό Εσωτερικών.

Δεν πρέπει να θεσπιστούν δύο διαφορετικά εκλογικά συστήματα, για κοινότητες άνω των 500 κατοίκων και για κοινότητες κάτω των 500, στις οποίες εισάγεται ενιαίο ψηφοδέλτιο.
• Η μείωση της θητείας των αιρετών από 5, σε 4 χρόνια, σε αντίθεση με ό,τι ισχύει στην υπόλοιπη Ευρώπη και σε βάρος του προγραμματικού σχεδιασμού των Δήμων.

• Να προβλεφθεί η συνέχιση της λειτουργίας των κοινωνικών υπηρεσιών οι οποίες τίθενται σε κίνδυνο καθώς δεν διασφαλίζεται το μέλλον τους όταν λήξει η χρηματοδότηση από κοινοτικούς πόρους και η χρηματοδότησή τους δεν κατοχυρώνεται θεσμικά αφού στην κατανομή των εθνικών πόρων εισάγονται (μη μετρήσιμα υποκειμενικά) κριτήρια.

• Να μην ενταχθεί η υπηρεσία πρασίνου στα ανταποδοτικά γιατί θα αυξηθεί το φορολογικό βάρος των δημοτών, καθώς η ένταξη της χρηματοδότησης της Υπηρεσίας Πρασίνου στα ανταποδοτικά αποτελεί ουσιαστικά ένα νέο φόρο και θα κληθούν οι δημότες να χρηματοδοτήσουν το κόστος λειτουργίας της υπηρεσίας.

• Τέλος η Δημιουργία του μηχανισμού του δημοτικού διαμεσολαβητή στο επίπεδο του Νομού, με πολλές αρμοδιότητες ελεγκτικού χαρακτήρα, καταστρατηγεί το άρθρο 102 του Συντάγματος.»

 

 

 

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Διαβάστε επίσης

ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ