Μια ημέρα έμεινε για την κλήρωση για τη μοναδική μουσική βραδιά από τον κορυφαίο Βέλγο πιανίστα και συνθέτη WIM MERTENS στη μοναδική εμφάνισή του στη χώρα μας όπου θα ερμηνεύσει έργα του στον μαγευτικό χώρο του Μνημείου του Αυγούστου στη Νικόπολη. Μπορείτε ακόμη να στέλνετε το ονοματεπώνυμό σας στο email του site mypreveza@gmail.com και να μπείτε στην κλήρωση μέχρι αύριο στις 12 το μεσημέρι.
ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Ο σπουδαίος Βέλγος καλλιτέχνης και ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους της μινιμαλιστικής σύνθεσης καθώς και των κινηματογραφικών και θεατρικών soundtracks, θα ερμηνεύσει στο μαγευτικό χώρο του Μνημείου του Αυγούστου τις περισσότερες από τις διάσημες συνθέσεις του που τον έχουν κάνει τόσο δημοφιλή ανά τον κόσμο.
Γεννημένος το 1953 είναι ένας διεθνώς αναγνωρισμένος καλλιτέχνης που έχει δώσει πολλές συναυλίες ως σολίστ αλλά και με το σχήμα του σε όλη την Ευρώπη, στη Βόρεια και την Κεντρική Αμερική, την Ιαπωνία και τη Ρωσία.
Έχει να επιδείξει περισσότερες από 50 μουσικές κυκλοφορίες σε διάστημα 30 χρόνων και πολυάριθμες εμφανίσεις ανά τον κόσμο είτε σόλο με το πιάνο του είτε με ορχήστρα δωματίου είτε πάλι συνοδεία συμφωνικής ορχήστρας. Η μοναδική του ικανότητα να εξελίσσει και να πειραματίζεται με την πολυπλοκότητα του ήχου έχει ως αποτέλεσμα πλήθος ιδιαίτερων ενορχηστρώσεων κατά τη διάρκεια της καριέρας του.
Ο πολυπράγμων και μόνιμα ανήσυχος Βέλγος συνθέτης, μουσικολόγος, κοντρα-τενόρος, κιθαρίστας και πιανίστας Wim Mertens έχει καταφέρει να αποκτήσει απήχηση σε ένα ευρύ κοινό χάρη στην μουσική ποικιλία που διακρίνει την πλούσια δισκογραφία του. Από τη μουσική επένδυση της παράστασης The Power of Theatrical Madness (1984) του Jan Fabre και της βραβευμένης ταινίας The Belly of An Architect (1987) του Peter Greenaway μέχρι το κλασσικό πια δίσκο-ορόσημο της μινιμαλιστικής σύνθεσης Vergessen (1982) καθώς και το δημοφιλέστατο Un Respiro (2005), το μόνο σίγουρο είναι ότι ο Mertens ουδέποτε, από τα πρώτα του βήματα μέχρι και σήμερα, επανέλαβε επιτυχημένες μουσικές φόρμες ή τυποποιήθηκε για χάρη της εμπορικής απήχησης.