Σάββατο, 19 Αυγούστου 2017
Αύγ 19, 2017 - Σαβ
Preveza GR
Άνεμος 5 m/s, ΔΝΔ
Πίεση 759.81 mmHg
29°C
Υγρασία 66%
Σύννεφα 20%

«Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε» από τον κ. Μουντζούρη για το Λιμάνι της Πρέβεζας!

Συναντήσεις με υπηρεσιακούς παράγοντες του τεχνικού τμήματος σχεδιασμού Λιμένων & Λιμενικών έργων καθώς και με τον πρώην Πρόεδρο της Ε.Σ.Α.Λ. και νυν Πρόεδρο της Ρ.Α.Λ. κο Κωνσταντίνο Μουντζούρη είχαν την προηγούμενη εβδομάδα ο Δήμαρχος Πρέβεζας κ. Χρήστος Μπαϊλης και ο Πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου κ. Ευχάγγελος Συγκούνας. Σύμφωνα με τον Δήμο Πρέβεζας έγινε μια άκρως εποικοδομητική και σε άριστο κλίμα συζήτηση σχετικά με τα θέματα του λιμένα Πρέβεζας, τις διαδικασίες αναμόρφωσης του master plan και προσαρμογή του στις ανάγκες της τοπικής οικονομίας & κοινωνίας, καθώς και την επίσπευση και την εκκίνηση των λιμενικών έργων που υπολείπονται ώστε να καταστούν βιώσιμες, αυτόνομες και αναπτυξιακές και οι τρεις τομείς δράσης του Λιμένα Πρέβεζας.Οι συναντήσεις έγιναν σε άριστο κλίμα και επαναβεβαιώθηκε η σύμπνοια απόψεων και αντιλήψεων των δύο πλευρών, τέθηκαν και συμφωνήθηκαν ξεκάθαρα οι επόμενοι στόχοι καθώς και οι τρόποι και οι διαδικασίες υλοποίησης τους. Επρόκειτο για μια πολύ γόνιμη συνάντηση και για τις δύο πλευρές και όπως ανέφερε ο κος Μουντζούρης θα συνδράμουν τόσο ο ίδιος όσο και όλες οι υπηρεσίες στην κατεύθυνση των αιτημάτων και ψηφισμάτων της τοπικής κοινωνίας της Πρέβεζας.
Τις τελευταίες αναφορές του κ. Μουτζούρη αξίζει να τις αναλύσουμε γιατί, όπως φαίνεται τα λόγια του δεν έχουν καμία σχέση με τις πράξεις του.
Μέσα στο 2014 είχε εκπονηθεί η Μελέτη για το Master Plan του Λιμένα Πρέβεζας, το οποίο προέβλεπε 2 λύσεις.
Η Α’ Λύση ήταν κόστους περίπου 19 εκατομμυρίων ευρώ και «τοποθετούσε» το εμπορικό λιμάνι στη Νότια και Δυτική Προβλήτα.
Η Β’ Λύση κόστους περίπου 29 εκατομμυρίων ευρώ προέβλεπε κατασκευή Ανατολικής Προβλήτας για την μεταφορά σε αυτή του εμπορικού λιμένα, ώστε η Νότια προβλήτα να απελευθερωθεί για την φιλοξενία κρουαζιερόπλοιου και χώρου υποδοχής επισκεπτών. Επίσης στην Β’ Λύση υπήρχε και η υπόγεια ή εναέρια σύνδεση της Νότιας Προβλήτας με την παραλία της πόλης.
Και στις δύο λύσεις η Μαρίνα και το Αλιευτικό Καταφύγιο μένουν κρατούν τις τωρινές τους θέσεις.
Τόσο οι μελετητές του Master Plan, όσο και ο ίδιος ο κ. Μνουτζούρης ανέφεραν στο παρελθόν και πριν βγει η απόφαση της ΕΣΑΛ πως η καλύτερη λύση για το Λιμάνι της Πρέβεζας είναι η λύση Β’.
Θα θυμάστε ότι το 2014 είχε πραγματοποιηθεί και μια ανοιχτή συζήτηση στη Θεοφάνειο Αίθουσα Τέχνης, όπου όλοι οι φορείς της πόλης μας τάχθηκαν «φανατικά» υπέρ της Β’ Λύσης.
Κατά την διαδικασία έγκρισης του master plan από την ΕΣΑΛ, πρόεδρος της οποίας ήταν ο κ. Μουντζούρης, άλλαξαν τα πλάνα και πέρασε η Α’ Λύση.
Τι προέκυψε ξαφνικά και ο κ. Μουντζούρης δεν ακολούθησε τα ίδια του τα λεγόμενα, αλλά και την επιθυμία της τοπικής κοινωνίας κανείς δεν θα μπορέσει να μάθει!
Όσο δεν προχωρά η επικαιροποίηση του Master Plan προς την κατεύθυνση της Β’ Λύσης, όσα λέει ο κ. Μουντζούρης είναι «άλλα λόγια να αγαπιόμαστε»!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Διαβάστε επίσης

ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ