Ανοιχτό αφήνει το Υπουργείο Παιδείας το ενδεχόμενο να φύγει το πανεπιστημιακό τμήμα Λογιστικής από την Πρέβεζα, όπως προκύπτει από την απάντηση του αρμόδιου Υφυπουργού Παιδείας στην Ερώτηση που κατέθεσε ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία Νομού Πρέβεζας, Κώστας Μπάρκας.
Ειδικότερα, ενώ στην απάντηση του Υπουργείου αναφέρεται, ότι μέχρι σήμερα δεν έχει μεταφερθεί αίτημα από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων προς το Υπουργείο, για μεταβολή της ακαδημαϊκής του δομής, εντούτοις στην αμέσως παρακάτω παράγραφο σημειώνεται ότι «έχουν ζητηθεί οι προτάσεις των Ιδρυμάτων που θα αφορούν σε μετεξελίξεις, συγχωνεύσεις, καταργήσεις ή αλλαγές τμημάτων στο πλαίσιο του εξορθολογισμού και της αναδιάρθρωσης του πανεπιστημιακού χάρτη της χώρας.». Μ’ άλλα λόγια, το ίδιο το Υπουργείο, η πολιτική της Νέας Δημοκρατίας βάζει το πλαίσιο για συγχωνεύσεις και καταργήσεις πανεπιστημιακών τμημάτων. Αν για την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας δεν υπήρχε περίπτωση να φύγει το τμήμα Λογιστικής από την Πρέβεζα, θα μπορούσε να απαντήσει απλά στην Ερώτηση του κ. Μπάρκα, ότι η κυβέρνηση δεν εξετάζει το ενδεχόμενο να φύγει το τμήμα Λογιστικής από την Πρέβεζα. Τώρα όμως η ίδια η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, εφαρμόζοντας τις ιδεοληψίες της για τα ιδιωτικά κολέγια και τη συρρίκνωση και υποβάθμιση των δημόσιων πανεπιστημίων, ζητά από τα ιδρύματα προτάσεις στην κατεύθυνση συγχωνεύσεων και καταργήσεων.
Σύσσωμοι οι φορείς της Πρέβεζας εκφράζουν την πλήρη αντίθεση τους στη μετακίνηση του τμήματος Λογιστικής. Το πανεπιστημιακό τμήμα που εδρεύει στην Πρέβεζα έχει όλα τα ακαδημαϊκά κριτήρια, όπως επανειλημμένα και σε όλες τις τοποθετήσεις του έχει αναφερθεί ο κ. Μπάρκας, για να παραμείνει στην Πρέβεζα. Μόνο η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας πιστή στις ιδεοληψίες της, βάζει το πλαίσιο ώστε να υπάρξουν συγχωνεύσεις και καταργήσεις τμημάτων, θέτοντας σε αναταραχή κοινωνία, φοιτητές και εργαζόμενους. Δεν υπάρχει πια καμιά δικαιολογία. Η ίδια η κυβέρνηση αναλαμβάνει την εύθυνη και είναι υπόλογη για την όποια συζήτηση γίνεται για αλλαγές και συγχωνεύσεις στα πανεπιστήμια.