Μετά το Forbes, την ισπανική El Mundo, τις Βρετανικές Daily Mirror και Daily Mail, την ιταλική La Repubblica και το γαλλικό τηλεοπτικό δίκτυο France 24, ο Δήμος επιθυμεί να προβάλει τουριστικά την Πρέβεζα στο ελληνικό περιοδικό ποικίλης ύλης “Ciao”.
Κατά την διάρκεια της συνεδρίασης της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής του Δήμου Πρέβεζας, που πραγματοποιήθηκε σήμερα Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου στην Θεοφάνειο Αίθουσα, συζητήθηκε η πρόταση διαφημιστικής προβολής του Δήμου Πρέβεζας στο portal www.tourismtoday.gr, στο περιοδικό Ciao ,
και το site του περιοδικού CIAO, iCiao.gr.
Το κόστος προβολής του Δήμου Πρέβεζας στο portal tourismtoday ανέρχεται στις 2.400 ευρώ πλέον του ΦΠΑ για 3 μήνες, ενώ στο περιοδικό Ciao μία ολοσέλιδη καταχώρηση και μία δωρεάν συνέντευξη του Δημάρχου μέσα στο αφιέρωμα της Πρέβεζας θα κοστίσει 1000 ευρώ πλέον του ΦΠΑ.
Σε ερώτηση του προέδρου της Ένωσης Ξενοδόχων Πρέβεζας κ. Κώστα Ανατολιωτάκη για το αν υπάρχει κάποιο πλάνο για την τουριστική προβολή του Δήμου Πρέβεζας, ο πρόεδρος της επιτροπής τουριστικής προβολής κ. Λεωνίδας Αργυρός παραδέχθηκε πως ο Δήμος Πρέβεζας δεν έχει στρατηγικό πλάνο για τις διαφημίσεις. “Δεν έχουμε πλάνο για τις διαφημίσεις, ο Δήμος Πρέβεζας δεν κάνει διαφήμιση με στρατηγικό πλάνο. “Μας ήρθε και η espresso summer η οποία έχει τεράστια αναγνωσιμότητα ,στην οποία ήθελα να κάνω το καλοκαίρι και δεν είχα λεφτά για να την βάλω. Φέρνουμε για έγκριση προτάσεις που βλέπουμε ότι έχουν κάτι το πρωτότυπο. Φέτος μας ήρθε από το Βήμα πρόταση για σαλόνι η οποία ήταν περίπου στα 3,5 χιλιάρικα. Δεν την πήραμε γιατί είχαμε ήδη τουριστική προβολή στα κανάλια και σκεφθήκαμε ότι εκείνη την στιγμή εφόσον είμαστε σε mega, alpha, ΕΡΤ1, δεν χρειαζόμαστε να χαλάσουμε τόσα λεφτά για να πάμε στο βήμα το οποίο έχει μικρότερη αναγνωσιμότητα από ότι έχει το Ciao” είπε μεταξύ άλλων ο κ. Αργυρός ο οποίος σε πρόταση του Κώστα Ανατολιωτάκη να αναζητήσει ο Δήμος υπηρεσία για την τουριστική προβολή που το κόστος της δεν θα ξεπερνά της 140 χιλιάδες ευρώ και έτσι θα μπορεί να οργανώσει ολοκληρωτικά την τουριστική προβολή του Δήμου Πρέβεζας απάντησε πως ο Δήμος Πρέβεζας δεν έχει την οικονομική δυνατότητα για να προχωρήσει σε κάτι τέτοιο.
Το μέλος της επιτροπής και Δημοτικός Σύμβουλος της Παράταξης “Στροφή στο Μέλλον” Θανάσης Ανωγιάτης μίλησε για σπατάλη χρημάτων καθώς το να έρχονται αποσπασματικά προτάσεις δεν είναι κάτι το οποίο μπορεί να βοηθήσει ουσιαστικά, ενώ αναφορικά με τα μέσα που προτείνει ο Δήμος για την προβολή της Πρέβεζας τόνισε πως το tourism today σύμφωνα με την μηχανή αναζήτησης της Alexa έχει πολύ χαμηλότερη απήχηση σε σχέση ακόμα με τα τοπικά sites , ενώ το iciao αισθητικά δεν είναι κανένα site που είναι τόσο ζηλευτό,είπε χαρακτηριστικά.
Ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Πρέβεζας Κώστας Ανατολιωτάκης μετά από το σχετικό διάλογο που προηγήθηκε κατέστησε σαφές πως η Ένωση δεν θα συμμετέχει στην επιτροπή τουριστικής προβολής αν όπως είπε δεν υπάρξει αναλυτικός προϋπολογισμός για τον επόμενο χρόνο με αναλυτικές δράσεις, αναλυτικό κοστολόγιο και που αυτές στοχεύουν, ενώ τόνισε πως η Ένωση Ξενοδόχων δεν επιθυμεί να ενημερώνεται για τις δράσεις του Δήμου εκ των υστέρων. “Έχετε κάνει πολλές δράσεις – αξιόλογες ή μη θα τις κρίνει ο καθένας – για τις οποίες δεν ήμασταν καν ενημερωμένοι” υπογράμμισε ο κ. Ανατολιωτάκης.
Το θέμα αναβλήθηκε για επόμενη συνεδρίαση μετά από πρόταση του μέλους της επιτροπής και Δημοτικού Συμβούλου της παράταξης “Δημοτική Ανατροπή” κ. Αλεξανδρή.
Αξίζει να σημειωθεί πως σε περίπτωση που το θέμα περάσει στην επόμενη συνεδρίαση της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής, το επόμενο βήμα είναι να περάσει από την Οικονομική Επιτροπή, η οποία κάνει εξειδίκευση της πίστωσης και αφού ολοκληρωθεί η μακέτα στέλνεται στον ΕΟΤ για παροχή σύμφωνης γνώμης.