Δευτέρα, 28/09/2020

Χωρίς ανασχηματισμό … συνεχίζει το δεύτερο έτος της θητείας του ο Νίκος Γεωργάκος

Χωρίς καμία απολύτως αλλαγή στα πρόσωπα των αντιδημάρχων θα συνεχίζει το δεύτερο έτος της θητείας του ο Δήμαρχος Πρέβεζας Νίκος Γεωργάκος.

Σύμφωνα με την απόφαση που δημοσιεύθηκε στην Διαύγεια ο Δήμαρχος όρισε εκ νέου  με θητεία από 01/09/2020 μέχρι 31/08/2021 τους ίδιους αντιδημάρχους στα ίδια πόστα με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Τον κ Δαρδαμάνη Ιωάννη του Αποστόλου Αντιδήμαρχο Διοικητικών, Οικονομικών Υπηρεσιών και Προγραμματισμού Οργάνωσης και Πληροφορικής με τις εξής καθ ύλην αρμοδιότητες:
– Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών.
– Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών
– Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας του Αυτοτελούς Τμήματος Προγραμματισμού Οργάνωσης και Πληροφορικής.
– Την οργάνωση, διοίκηση, εποπτεία , συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής και των Κοινωνικών Δομών του Δήμου.
– Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας των ΚΕΠ
– Την οργάνωση και παρακολούθηση εσόδων-εξόδων, τον έλεγχο σύνταξης και τροποποιήσεων του προϋπολογισμού και τον έλεγχο της σύνταξης του απολογισμού.
– Τον έλεγχο, διοίκηση και διαχείριση της Δημοτικής Περιουσίας και των Κεφαλαίων Αυτοτελούς Διαχείρισης Κληροδοτημάτων.
– Την παρακολούθηση έκδοσης και εξόφλησης των χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής.
– Την παρακολούθηση και μέριμνα για την επιμόρφωση και εκπαίδευση όλου του προσωπικού του Δήμου σε συνεργασία με τους υπολοίπους αρμοδίους Αντιδημάρχους.
– Την υπογραφή αποφάσεων επιβολής προστίμων, βεβαιώσεων Τ.Α.Π., Κ.Ο.Κ, τελών κοινοχρήστων χώρων, καθαριότητας και διαφημίσεων.
– Την τέλεση των πολιτικών γάμων.
– Την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω αρμοδιότητες. Σε περίπτωση που χειρίζονται θέματα μείζονος σημασίας, υποχρεούνται να
προσκομίζουν τα σχετικά έγγραφα προς συνεννόηση και λήψη σχετικών κατευθύνσεων.
2. Τον κ. Ακρίβη Κωνσταντίνο του Αριστείδη Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομίας με τις εξής καθ ύλην αρμοδιότητες:
– Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας της Δ/νσης Πολεοδομίας.
– Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών.
– Σύνταξη και παρακολούθηση εκτέλεσης του Τεχνικού προγράμματος του Δήμου (έργα-μελέτες-προμήθειες).
– Μεριμνά για την καλή κατάσταση και την ασφάλεια των εγκαταστάσεων των παιδικών χαρών και συνεργάζεται με τον υπεύθυνο λειτουργίας των παιδικών χαρών του δήμου.
– Να ελέγχει την καλή κατάσταση του δικτύου εσωτερικής και αγροτικής οδοποιίας του Δήμου.
– Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των προμηθειών, υπηρεσιών και τεχνικών έργων που εκτελούνται από τις Δ/νσεις Τεχνικών Υπηρεσιών.
– Την οργάνωση σε θέματα εποπτείας και συντονισμού της σύνταξης οριστικοποίησης και ωρίμανσης μελετών και ένταξης σε προγράμματα Δημοσίων Επενδύσεων και ΕΣΠΑ σε συνεργασία με το Αυτοτελές Τμήμα Προγραμματισμού Οργάνωσης και Πληροφορικής.
– Την τέλεση των πολιτικών γάμων.
– Την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω αρμοδιότητες.
Σε περίπτωση που χειρίζονται θέματα μείζονος σημασίας, υποχρεούνται να προσκομίζουν τα σχετικά έγγραφα προς συνεννόηση και λήψη σχετικών κατευθύνσεων
3. Τον κ. Ροπόκη Ευάγγελο του Κων/νου Αντιδήμαρχο, Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Πρασίνου, από τη Δημοτική Παράταξη Δημοτική Ανατροπή, με τις εξής καθ ύλην αρμοδιότητες:
– Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας της υπηρεσίας Καθαριότητας και Ανακύκλωσης.
– Την ευθύνη του καθαρισμού των κοινοχρήστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου
– Την ευθύνη της αποκομιδής και διαχείρισης αποβλήτων.
– Εποπτεία πολιτικής προστασίας και συνεργασία με τους συναρμόδιους φορείς.
– Την ευθύνη για θέματα καθαρισμού και συντήρησης κοινοχρήστων χώρων και πρασίνου (πλατειών, πεζόδρομοι κ.λ.π.).
– Την εποπτεία των υπηρεσιών του Δήμου που σχετίζονται με την Καθαριότητα και ειδικότερα το προγραμματισμό, συντονισμό και εποπτεία σε θέματα καθαριότητας, με στόχο την καθαριότητα στη πόλη και στις Κοινότητες.
– Να μεριμνά για την καλή κατάσταση του δικτύου εσωτερικής και αγροτικής οδοποιίας του Δημοτικού και Αγροτικού Δικτύου στη Δημοτική Ενότητα Πρέβεζας, εποπτεύοντας τις εργασίες συντήρησης και υποβάλλοντας προς την τεχνική υπηρεσία, δια του αρμόδιου αντιδημάρχου, σχετικό υπόμνημα
όπου αναγράφεται το είδος των εργασιών, ο τόπος και ο χρόνος που έγιναν αυτές.
– Την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω αρμοδιότητες.
Σε περίπτωση που χειρίζονται θέματα μείζονος σημασίας, υποχρεούνται να προσκομίζουν τα σχετικά έγγραφα προς συνεννόηση και λήψη σχετικώνκατευθύνσεων
4.Τον κ. Κουμπή Γρηγόριο του Αθανασίου ως άμισθο Αντιδήμαρχο Αγροτικής Ανάπτυξης, Περιβάλλοντος και Πρασίνου, με τις εξής καθ΄ ύλην αρμοδιότητες:
– Την εποπτεία και συντονισμό της Αγροτική Ανάπτυξη, Περιβάλλοντος και Πρασίνου.
– Τη λειτουργία της αγοράς αγροτών, λαϊκών αγορών και του υπαίθριου εμπορίου,
– Την παρακολούθηση της εύρυθμης λειτουργίας του καταφυγίου αδέσποτων ζώων,
– Την εποπτεία και το συντονισμό του γραφείου κίνησης
– Την εποπτεία σε θέματα περιβάλλοντος, περιβαλλοντικών αδειών και χωροθετήσεων προστασίας των δασών και του φυσικού πλούτου της περιοχής σε συνεργασία με τις αρμόδιες δημόσιες αρχές.
– Την ευθύνη για θέματα κλαδέματος και διαμόρφωσης κοινοχρήστων χώρων και πρασίνου (πλατειών, πεζόδρομοι κ.λ.π.).
– Την εποπτεία και συντονισμό των κληροδοτημάτων.
– Την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω αρμοδιότητες.
Σε περίπτωση που χειρίζονται θέματα μείζονος σημασίας, υποχρεούνται να προσκομίζουν τα σχετικά έγγραφα προς συνεννόηση και λήψη σχετικών κατευθύνσεων
5. Την κ. Κωνσταντάκη Αθηνά του Ιωάννη ως άμισθη Αντιδήμαρχο Παιδείας, Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτισμού με τις εξής καθ΄ ύλην αρμοδιότητες:
– Την εποπτεία και τον συντονισμό του Τμήματος Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης
– Την εποπτεία και το συντονισμό του Τμήματος Πολιτισμού
– Την εποπτεία και το συντονισμό Πολιτικών Ισότητας των φύλων
– Την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω αρμοδιότητες.
Σε περίπτωση που χειρίζονται θέματα μείζονος σημασίας, υποχρεούνται να προσκομίζουν τα σχετικά έγγραφα προς συνεννόηση και λήψη σχετικών  κατευθύνσεων.
Επίσης ορίζονται κατά τόπον Αντιδήμαρχοι ο κ. Σαριάνογλου Γεώργιος του Παναγιώτη για τη Δημοτική Ενότητα Ζαλόγγου, και ο κ. Παγγές Νικόλαος του Δημητρίου για τη Δημοτική Ενότητα Λούρου, και ασκούν τις ακόλουθες κατά τόπον αρμοδιότητες:
– Έχουν την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
– Έχουν την ευθύνη της λειτουργία της υπηρεσίας ύδρευσης.
– Παρακολουθούν την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
– Την εποπτεία της συντήρησης του Δημοτικού και Αγροτικού Δικτύου στις Δημοτικές Ενότητες.
– Μεριμνούν για την καλή κατάσταση και λειτουργία των Δημοτικών Κτιρίων σε συνεργασία με τις υπηρεσίες του Δήμου
– Μεριμνούν για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα.
– Την τέλεση των Πολιτικών Γάμων
– Την υπογραφή διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια των δημοτικών ενοτήτων Ζαλόγγου και Λούρου.
– Συνεργάζονται με τους προέδρους των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Αν ο κατά τόπο Αντιδήμαρχος της Δημοτικής Ενότητας Ζαλόγγου απουσιάζει ή κωλύεται τις κατά τόπον αρμοδιότητες του ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Παγγές Νικόλαος.
Αν ο κατά τόπο Αντιδήμαρχος της Δημοτικής Ενότητας Λούρου απουσιάζει ή κωλύεται τις κατά τόπον αρμοδιότητες του ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Σαριάνογλου Γεώργιος.
Σε περίπτωση που χειρίζονται θέματα μείζονος σημασίας, υποχρεούνται να προσκομίζουν τα σχετικά έγγραφα προς συνεννόηση και λήψη σχετικών κατευθύνσεων
Β. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.
Γ. Η ανάκληση του αντιδημάρχου είναι δυνατή μετά την πάροδο έξι (6) μηνών από τον ορισμό του, με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου, για λόγους που ανάγονται στην άσκηση των καθηκόντων του
Δ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Δαρδαμάνης Ιωάννης, που αναπληρώνει τον Δήμαρχο.
Ε. Κατά την άσκηση των καθηκόντων τους οι Αντιδήμαρχοι υποχρεούνται:
1. Να εκπληρώνουν ευσυνείδητα τις υποχρεώσεις τους και να ασκούν τα καθήκοντα τους με γνώμονα την εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος.
2. Να σέβονται και να διασφαλίζουν τα δικαιώματα όλων ανεξαιρέτως των πολιτών και να μεριμνούν για την καθολική εκπλήρωση των υποχρεώσεων τους προς τον Δήμο, χωρίς διακρίσεις σε βάρος οποιουδήποτε προσωπικού ή κοινού συμφέροντος.
3. Να ενθαρρύνουν και να προωθούν κάθε μέτρο που προάγει τη νομιμότητα και τη διαφάνεια στο πλαίσιο της άσκησης των καθηκόντων τους και της λειτουργίας του Δήμου.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Διαβάστε επίσης

ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ