Στο περιθώριο της τουριστικής προβολής έβαλε η Περιφέρεια την παράκτια ζώνη της Ηπείρου.
Όπως φαίνεται και στα φωτογραφικά στιγμιότυπα που κυκλοφόρησαν, τα βουνά, τα δάση και τα γεφύρια δέσποζαν για ακόμα μία χρονιά στο περίπτερο της Περιφέρειας στην Διεθνή Τουριστική Έκθεση Philoxenia στην Θεσσαλονίκη.
Είναι πραγματικά πολύ λυπηρό να προβάλλονται κυρίως τα ορεινά της Ηπείρου και να καπελώνεται η παράκτια ζώνη της, γεγονός που έγινε απολύτως ξεκάθαρο και από το σχετικό δελτίο τύπου που απέστειλε η Περιφέρεια, το οποίο αναφέρει πως η προβολή της Ηπείρου ήταν εστιασμένη στον εναλλακτικό τουρισμό και στα πεζοπορικά μονοπάτια, δηλαδή ως επί το πλείστον ήταν εστιασμένη στο Νομό Ιωαννίνων ….
Στο περίπτερο της Περιφέρειας Ηπείρου φιλοξενήθηκαν οι Δήμοι Αρταίων, Πρέβεζας, Ηγουμενίτσας, Πάργας, Ζαγορίου, Κόνιτσας, Βορείων Τζουμέρκων, Σουλίου, επιχειρηματίες και σύλλογοι του τουριστικού κλάδου από όλες τις περιφερειακές ενότητες, επιμελητήρια και τοπικοί φορείς, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα της Περιφέρειας. Επίσης, ο Δήμος Πρέβεζας την τελευταία στιγμή συμμετείχε με δικό του stand επιφάνειας 12 τ.μ που προσφέρθηκε από το Ελληνοσερβικό Επιμελητήριο, ωστόσο ήταν εξαιρετικά φτωχό και η εικόνα που βγήκε για την Πρέβεζα δεν ήταν αντιπροσωπευτική. Στα θετικά όσων αφορά το Δήμο ήταν, το ότι η Πρέβεζα είναι η πόλη όπου επιλέχθηκε να παρουσιαστεί ως τουριστικός προορισμός από το Ελληνοσερβικό Επιμελητήριο.
Επί της ουσίας για το Νομό Πρέβεζας, τα κενά φρόντισε να συμπληρώσει η Νέα Ένωση Ξενοδόχων, η οποία μπορεί να μην είχε δικό της stand, είχε όμως δυναμική παρουσία με Β2Β Συναντήσεις, συνεντεύξεις σε τηλεοπτικά Κανάλια (ΕΡΤ-3 , ΒΕΡΓΙΝΑ TV κ.α), συναντήσεις με την Πολιτική Ηγεσία με αιτήματα και ερωτήματα, δημόσιες σχέσεις, οργάνωση Info Group, συναντήσεις για σχολικό τουρισμό για τους μήνες Μάρτιο-Απρίλιο-Μάιο κα.