Παρασκευή, 13/12/2019

Η Παρθενία Καζάκου απαντά στον Δήμαρχο για τις κλήσεις …

 Διαβάσαμε σε συνέντευξη του νέου Δημάρχου, κου Γεωργάκου, κάποια αναφορά στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο, σχετικά με κλήσεις από στάθμευση αυτοκινήτων.

    Οι κλήσεις στις οποίες αναφέρθηκε έγιναν το 2011, το 2012 και έως τον Ιούνιο του 2013 και αφορούν το Λιμενικό Ταμείο πριν λειτουργήσει ως Δημοτικό, και συνεχίστηκαν και μετά τη σύστασή του ως Νομικό πρόσωπο του Δήμου. Είναι κλήσεις που κάποιοι πολίτες που τις παρέλαβαν δεν τις πλήρωσαν και δεν ενδιαφέρθηκαν να τακτοποιήσουν την υποχρέωσή τους.

     Το Δ.Λ.Τ. ξεκίνησε να λειτουργεί με τρεις υπαλλήλους, οι οποίοι ήταν αδύνατο να διεκπεραιώνουν όλες τις εκκρεμότητες που βρήκαμε, αλλά και τον φόρτο της καθημερινότητας που πάντα προέκυπτε. Οι οχλήσεις προς τον τότε δήμαρχο κο Μπαΐλη, ήταν ,μπορώ να πω, σε καθημερινή βάση, για επιπλέον στελέχωση του Δ.Λ.Τ. από υπαλλήλους του Δήμου, έστω προσωρινά με απόσπαση, προκειμένου να λύσουμε προβλήματα όπως το προαναφερόμενο. Δεν υπήρξε καμμία ανταπόκριση και για την ιστορία να αναφέρω ότι υπάρχουν δύο επιστολές που αναγκάστηκα ως Πρόεδρος να του αποστείλω, σε δραματικό τόνο, μία το 2014, με αρ.πρωτ. 710/10-6-2014 και η δεύτερη το 2015 με αρ.πρωτ. 1497/24-8-2015, αλλά δυστυχώς δεν εισακούστηκαν.

      Έτσι, οι απλήρωτες κλήσεις συσσωρεύονταν και έως τις πρόσφατες Δημοτικές Εκλογές ήταν έτοιμες οι μισές πλέον καταστάσεις να αποσταλούν στους υπόχρεους. Τα σχετικά έγγραφα από αυτές τις κλήσεις, εφ’όσον ολοκληρωθεί η διαδικασία αλληλογραφίας και αποστολής εγγράφων μεταξύ Γ.Γ. Δημοσίων Εσόδων του Υπ. Οικονομικών και του Δ.Λ.Τ., αποστέλλονται στον κάθε οφειλέτη και τον καλούν να πληρώσει την υποχρέωσή του, διαφορετικά θα βεβαιώνονται στην Εφορία.

    Δεν έγιναν λοιπόν εκπτώσεις, δεν χαρίσαμε σε κανένα οφειλέτη τίποτα και δεν απεμπολήσαμε το δικαίωμά μας να εισπραχθούν αυτά τα ποσά με τη νόμιμη διαδικασία, έστω και με καθυστέρηση. Δηλαδή είναι διαδικαστικό-υπηρεσιακό το θέμα, δεν χάνονται χρήματα από το Δ.Λ.Τ., απλώς υπάρχει μία καθυστέρηση για αντικειμενικούς λόγους, όπως η έλλειψη προσωπικού, προκειμένου να ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία.

    Σε όλους είναι γνωστό, άλλωστε, ότι ο ΕΦΚΑ, ο μεγαλύτερος ασφαλιστικός φορέας- το αναφέρω ως παράδειγμα- στον οποίο υπάγονται πάνω από τους μισούς Έλληνες για συντάξεις και εφάπαξ, δεν λειτουργεί, λόγω έλλειψης προσωπικού, μόνο δύο υπάλληλοι υπάρχουν και οι ασφαλισμένοι είναι χρόνια στην αναμονή. Η έλλειψη προσωπικού λοιπόν, δημιουργεί προβλήματα δυσλειτουργίας διαφόρων υπηρεσιών.

    Μακάρι το μόνο πρόβλημα που διαπίστωσε ο κος Γεωργάκος σχετικά με το Δημοτικό Λιμενικό να ήταν αυτή η καθυστέρηση. Γνωρίζουμε όμως πως είναι πολλά τα προβλήματα και σοβαρά. Θέλω να τονίσω ότι τα σοβαρά αυτά προβλήματα είναι οφειλές οι οποίες δεν μπορούν να εισπραχθούν και αφορούν το Δημόσιο, η μείωση του Δημόσιου χώρου που ανήκει στους πολίτες και την πόλη, οι παραχωρήσεις δίχως ανταλλάγματα, η έλλειψη περιβαλλοντικών μελετών και εγκρίσεων για έργα που εκτελούνται ή εκτελέστηκαν, η Ανατολική προβλήτα, το Master Plan του λιμανιού, η απώλεια του 5% των μετοχών του Δ.Λ.Τ. και άλλα συναφή, τα οποία χρήζουν άμεσης τακτοποίησης και επίλυσης.

    Τώρα ότι έτυχε στην προεδρία του κου Δημάρχου να συνεχίζεται η διαδικασία ολοκλήρωσης για την είσπραξη των αναφερομένων οφειλών, έτσι είναι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, υπάρχει συνέχεια και στα ευχάριστα και στα δυσάρεστα, κάτι που αντιμετωπίσαμε όλοι όσοι διοικήσαμε το Νομικό πρόσωπο του Δ.Λ.Τ., και μάλιστα σε πολύ πιο δύσκολες καταστάσεις και με μεγάλο προσωπικό κόστος.

                                                                                                              Καζάκου Παρθενία

Πρέβεζα 28/11/2019                          Πρώην Πρόεδρος Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πρέβεζας

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Διαβάστε επίσης

ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ