Στο έργο Άκτιο-Αμβρακία αναφέρθηκε κατά την διάρκεια της συζήτησης επί των Προγραμματικών Δηλώσεων της Κυβέρνησης στη βουλή, ο νέος Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής .
Συγκεκριμένα ο κ. Καραμανλής ανέφερε πως “το μοντέλο «μεγάλες εκπτώσεις», καταλήγει να πληρώνουμε πιο ακριβά τα έργα και να τα κάνουμε σε διπλάσιο και τριπλάσιο χρόνο.
Αντιθέτως, οι συμβάσεις παραχώρησης που η Νέα Δημοκρατία θεσμοθέτησε το 2006 στα μεγάλα οδικά έργα, είναι πιο αποτελεσματικές, με μικρότερο κόστος και πιο γρήγορες από τα «κλασσικά» δημόσια έργα.” και εστίασε στα 3 έργα που η μέχρι σήμερα πορεία τους αποτελεί -σύμφωνα με τον ίδιο- «παράδειγμα προς αποφυγή».
Ανάμεσα στα 3 έργα που ανάφερεα ήταν και αυτό του αυτοκινητοδρόμου Άκτιο – Αμβρακία το οποίο όπως τόνισε “Μέχρι σήμερα έχει κοστίσει 6,1εκ.€ το χλμ χωρίς τις μελέτες και την επίβλεψη” και πρόσθεσε “Ξεκίνησε το 2010 με 4 εργολαβίες συνολικού προϋπολογισμού 142 εκ.€. Το 2017 δημοπρατήθηκε εργολαβία «σκούπα» για να ολοκληρωθεί το έργο, προϋπολογισμού 160 εκ.€!
Περισσότερο από τα 4 έργα μαζί! Αλλά και πάλι δεν έχει ξεκινήσει, γιατί έχει δικαστικές εμπλοκές και δημοπρατήθηκε λάθος. Έτσι λειτουργούν στην πράξη οι δήθεν «μεγάλες εκπτώσεις» και οι «κατατμήσεις». Τα έργα καθυστερούν και ξεφεύγουν από κάθε χρονοδιάγραμμα. Εμείς θα επανεξετάσουμε το διαγωνισμό και θα δώσουμε τη βέλτιστη λύση για να ολοκληρωθεί επιτέλους αυτό το έργο. Για να τελειώνουμε με τα μεγάλα επαναστατικά λόγια, που τελικά φέρνουν 10ετείς καθυστερήσεις, Συμπληρωματικές Συμβάσεις και οικονομικές υπερβάσεις.”