Για πρώτη φορά φέτος οι μαθητές των ΕΠΑ.Λ. εξετάστηκαν σε λογοτεχνικό και μη λογοτεχνικό κείμενο στο μάθημα των Νέων ελληνικών. Το μη λογοτεχνικό κείμενο δεν είχε δυσκολίες ως προς την κατανόηση. Το σωστό-λάθος, ο κυριολεκτικός και μεταφορικός τίτλος καθώς και η άσκηση με τα συνώνυμα δεν δυσκόλεψαν τους μαθητές. Αντίθετα, πιο απαιτητική ήταν η ερώτηση Α2 καθώς ήταν συνδυαστική. Στην παραγωγή λόγου ζητούταν αποκλειστικά η γνώμη του εξεταζομένου και προσοχή έπρεπε να δοθεί μόνο στο επικοινωνιακό πλαίσιο (επιστολή). Το μη λογοτεχνικό κείμενο ήταν απλό, κατανοητό και οι ασκήσεις του βατές, με μόνη εξαίρεση την Β3 που ζητούσε να εξηγήσουν τι πετυχαίνει ο συγγραφέας με την μεταφορά.