Σάββατο, 24/08/2019

Σημαντικά προβλήματα στη λειτουργία του εμπορικού λιμένα Πρέβεζας από την απαγόρευση χρήσης της δυτικής προβλήτας




ΕΡΓΑΤΟΫΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Ν. ΠΡΕΒΕΖΑΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
4/4/17

ΤΟ ΕΡΓΑΤΟΫΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Ν.ΠΡΕΒΕΖΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΛΙΜΕΝΑ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

Σημαντικά προβλήματα στη λειτουργία του εμπορικού λιμένα Πρέβεζας έχει δημιουργήσει η απαγόρευση χρήσης της δυτικής προβλήτας, γεγονός που εμποδίζει την ομαλή λειτουργία του.
Η δυτική προβλήτα υπήρχε και εξυπηρετούσε τις ανάγκες του εμπορικού λιμανιού από το 1972. Χωρίς οποιαδήποτε ενημέρωση από και προς το Δήμο Πρέβεζας, αλλά και το τότε Λιμενικό Ταμείο Πρέβεζας η Επιτροπή Λιμένων ( Ε.Σ.Α.Λ.) αποφάσισε την κατάργησή της το 2012.
Έκτοτε διάφορες ασαφείς και παραπλανητικές αποφάσεις προκάλεσαν αναστάτωση και αντιδράσεις από τους επαγγελματίες του εμπορικού λιμένα, αλλά και από το προεδρείο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πρέβεζας.
 Έπειτα από συνάντηση που είχαμε με τους επαγγελματίες του εμπορικού λιμένα Πρέβεζας, λόγω των οξυμένων αλλεπάλληλων προβλημάτων που έχουν προκύψει θα θέλαμε να καταστήσουμε σαφές ότι μέχρι την ολοκλήρωση των έργων για την ανατολική προβλήτα, δεν μπορεί να είναι καταργημένη η δυτική προβλήτα του εμπορικού λιμένα. Δεν μπορεί να λειτουργήσει το λιμάνι μόνο με τη νότια προβλήτα.
Η ανάγκη για αντιμετώπιση του προβλήματος είναι άμεση και επιτακτική. Τα εμπορικά πλοία που προσδένουν στο λιμάνι της Πρέβεζας είναι σε μήκη από 80 μέτρα μέχρι και πάνω από 180. Η νότια προβλήτα έχει ωφέλιμο μήκος 200 μέτρα και η δυτική 110 μέτρα. Είναι αυτονόητο και οφθαλμοφανές ότι μόνο η νότια προβλήτα δεν επαρκεί για τις ανάγκες του λιμανιού, με συνέπεια τη φυγή των φορτηγών πλοίων σε άλλα λιμάνια.
Αξίζει ιδιαίτερα να σημειωθεί πως τα οικονομικά οφέλη, τα οποία προκύπτουν από τη λειτουργία του εμπορικού λιμένα Πρέβεζας, έχουν ως αποτέλεσμα όχι μόνο σημαντικά έσοδα για το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Πρέβεζας και το Δήμο Πρέβεζας, αλλά και τη διασφάλιση θέσεων εργασίας στην Ήπειρο, η οποία έχει χαρακτηριστεί ως περιοχή με τη μεγαλύτερη ανεργία στην Ελλάδα. Στο εμπορικό λιμάνι απασχολούνται περισσότεροι από εκατό άνθρωποι, για να μην αναφερθούν και όλοι οι επαγγελματίες και βιομηχανίες που συνδέονται με τον εμπορικό λιμένα.
Το Δ.Σ. του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Ν. Πρέβεζας και η Γενική Συνέλευση των αντιπροσώπων του της 29ης Μαρτίου 2017 εκφράζουν την αλληλεγγύη και στήριξή τους στους συναδέλφους εργαζόμενους στο εμπορικό λιμάνι Πρέβεζας. 
Ζητάμε να προχωρήσουν άμεσα οι μελέτες και τα έργα για την υλοποίηση της ανατολικής προβλήτας και τη χρήση της δυτικής ως την ολοκλήρωση των εν λόγω έργων. Οι μελετητές να λάβουν υπόψη τους τα λάθη των προηγούμενων μελετών, μιας και η τελευταία μελέτη ακυρώθηκε από το ΣτΕ, με αποτέλεσμα να σταματήσουν τα έργα και να μείνουν παρατημένοι στο λιμάνι οι τσιμεντένιοι ογκόλιθοι, που θα χρησιμοποιούνταν για την κατασκευή της ανατολικής προβλήτας.

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΥΠΟΥ
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Διαβάστε επίσης

ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ