Εκκρεμότητες φαίνεται να υπάρχουν με τις περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις για το Άκτιο και την Κέρκυρα που ανήκουν στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια την διαχείριση των οποίων πρόκειται να αναλάβει η γερμανική εταιρία Fraport, σε κοινοπραξία με την εταιρία Κοπελούζου, ελληνικών συμφερόντων.
Ο κ. Σπίρτζης, απαντώντας σε αναφορές της Νέας Δημοκραρτίας, δήλωσε ότι η μία περιβαλλοντική μελέτη είναι στο τυπογραφείο για έκδοση και ότι η άλλη επίκεινται να εκδοθεί, χωρίς ωστόσο να αποδίδει σε αυτές, τις καθυστερήσεις που προέκυψαν στην μεταβίβαση των αεροδρομίων στη Fraport-Κοπελούζος.
Όπως ανέφερε ο Υπουργός, η Fraport ζήτησε μία ακόμη παράταση για τις 15 Μαρτίου λέγοντας μεταξύ άλλων «Δεν είναι ώριμη κατά τη γνώμη μου, δεν είχε το απαραίτητο προσωπικό, υπήρχαν διαδικασίες, υπήρχαν κάποιες συμβάσεις που έπρεπε να ολοκληρώσουν και με τα τραπεζικά ιδρύματα που συνεργάζονταν».