Πέμπτη, 12/12/2019

Το Fifa 15 θα μας έρθει στις 26 Σεπτεμβρίου σε όλα τα γνωστά format.

Η αλήθεια είναι ότι η EA Sports κατάφερε να περάσει το Fifa σε ένα άλλο επίπεδο με την next-gen έκδοσή του σε PS4 και Xbox One πέρυσι τέτοια εποχή.
Την φετινή χρονιά και έχοντας την πρωτιά στις πωλήσεις έναντι του Pro Evolution Soccer, το παιχνίδι θα παιχτεί «στα ίσια» καθώς η Konami θα έχει next-gen ντεμπούτο της σειράς, αφού το PES 2015 θα πρωτοεμφανιστεί στις κονσόλες των Sony και Microsoft. Μπορεί η πλήρης χρήση της Fox Engine του Kojima να δείχνει πολύ θετικά σημάδια, αλλά το αρνητικό για την ιαπωνική εταιρεία είναι ότι πέραν των δικαιωμάτων στα πρωταθλήματα που ως γνωστών έχει καπαρώσει το Fifa εδώ και καιρό, το demo του Fifa 15 κυκλοφόρησε πριν λίγες ώρες και η τελική έκδοση θα έρθει στις 26 Σεπτεμβρίου, σε αντίθεση με το Pro που θα εμφανιστεί πολύ πιο αργά και συγκεκριμένα τον Νοέμβριο.

Παίζοντας το Fifa 15 demo στο PS4 αναρωτιόμαστε τι ετοιμάζει πραγματικά η EA Sports φέτος και κατά πόσο θα εξελίξει ένα ποδοσφαιράκι που -παρά τις αδυναμίες της engine- έχει καταφέρει στον τομέα του gameplay (και προσφάτως στο τεχνικό κομμάτι) να χαρακτηριστεί πολύ καλό απ’ την πλειοψηφία των φιλάθλων. Το demo είχε μόνο επιλογή για φιλικό όπου συναντήσαμε τις διαθέσιμες ομάδες Barcelona, Boca Juniors, Dortmund, Chelsea Manchester City, Liverpool, Napoli και Paris St Germain. Το Ultimate Team απλά σας επιτρέπει να παίξετε φιλικά με έτοιμες μεικτές ομάδες…παικταράδων, χωρίς να υπάρχει επιλογή για μεταγραφές παικτών.

«- Τι σύστημα θα παίξουμε; – Πούλμαν!»
Μετά από αρκετές χρονιές, η EA Sports αποφάσισε να αλλάξει τα tactics, απλοποιώντας την εμφάνιση των μενού με μεγαλύτερα εικονίδια και λιγότερο scrolling ανάμεσα στις επιλογές. Το σύστημα εμφάνισης των attributes στους παίκτες θυμίζει αντιγραφεί από παλιές καλές εκδόσεις του Pro Evolution Soccer (με το κλασικό πεντάγωνο που παραμορφώνει), ενώ στα συστήματα είδα την απουσία του 4-2-3-1 το οποίο χαρακτηρίζεται ως 4-5-1 παραλλαγή. Γενικά οι ονομασίες των συστημάτων είναι λιγότερες για χάρην της παραλλαγής.

Οι ρόλοι παικτών όπως αρχηγός ή οι εκτελεστές στημένων αποδίδονται πολύ πιο απλά, ενώ για πρώτη φορά μπορείτε να εισάγετε ατομικές οδηγίες για κάθε παίκτη ξεχωριστά! Υπάρχουν κι οδηγίες ομάδας που δίνονται με εντολές του στυλ «Counter-Attack», «High Pressure», «Park the Bus» (σύστημα πούλμαν), «Possession» ή «Long Ball». Οι εντολές αυτές δίνονται μέσω του Kinect ή της PlayStation camera. Απλά αναφωνείτε «Quick Tactics» και μετά μία από τις παραπάνω εντολές. Η ανταπόκριση είναι άμεση αρκεί να επιχειρήσετε αγγλική προφορά. Το πρόβλημα είναι ότι στην πράξη οι εντολές σας δεν ανταποκρίνονται. Υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στην ανάπτυξη ομάδας όπως διαπιστώσαμε στο demo κι αυτό γιατί οι παίκτες σας δεν κάνουν κίνηση αλλά προτιμούν να μένουν πίσω. Ακόμα κι αν επιλέξετε να ανεβαίνουν όλοι, πολύ απλά θα το κάνουν ανά διαστήματα! Είναι πραγματικά περίεργο το ότι στο Fifa 14 οι συμπαίκτες μου έτρεχαν γεμάτοι προθυμία για να πάρουν μπάλα και φέτος μένουν κολλημένοι στις θέσεις τους παρά τις εντολές μου.

Περί gameplay…
Μία θετική διαφορά που εντοπίσαμε στο χειρισμό είναι ότι τα animations των παικτών είναι ακόμη πιο ρεαλιστικά, ώστε η υποδοχή και το κοντρόλ της μπάλας να γίνονται με πιο σωστούς ρυθμούς και όχι…εν κινήσει. Τα κοντρόλ είναι πιο τεχνικά ενώ αν δώσετε μια δυνατή μπαλιά σε συμπαίκτη σας κι αυτή π.χ. τον βρει στο γόνατο τότε το κοντρόλ δεν θα είναι επιτυχημένο κι η μπάλα που τον βρήκε προηγουμένως στο γόνατο θα αναπηδήσει αρκετά.

Τα σουτ και οι συρτές πάσες δουλεύουν ακριβώς με τον ίδιο τρόπο με πέρυσι και οι τερματοφύλακες εξακολουθούν να είναι εξίσου αποτελεσματικοί. Στο Legendary επίπεδο δυσκολίας, με εξέπληξε ευχάριστα το ότι η CPU δεν χάνει την μπάλα παρά μόνο σε σπάνιες περιπτώσεις. Οι αντίπαλοι αλλάζουν την μπάλα με σίγουρες συρτές πάσες, κάνουν πολύ κίνηση, ψάχνουν για ελεύθερους χώρους, αποφεύγουν τις αβέβαιες σέντρες και στέλνουν την μπάλα στο πλεκτό. Είναι το πιο ανταγωνιστικό A.I. που έχω δει ποτέ σε ποδοσφαιράκι. Το ίδιο και για τους τερματοφύλακες που τουλάχιστον όσο παίζω το demo δεν τους έχω δει να κάνουν τα λάθη περυσινών εκδόσεων (που ήταν σπάνια, η αλήθεια να λέγεται). Οι διεκδικήσεις μεταξύ των παικτών είναι ακόμη πιο έντονες στα τζαρτζαρίσματα, κάτι που είχαμε δει άλλωστε και πέρυσι.

Το γήπεδο ξεσηκώνεται
Με την Ignite Engine να επανεμφανίζεται ανανεωμένη, όσοι αγοράσετε την έκδοση του Fifa 15 για PS4 και Xbox One, θα απολαύσετε πραγματικά πλήρη ακρίβεια στο χειρισμό σε αντίθεση με την previous-gen έκδοση. Τα πρόσωπα των παικτών έχουν ακόμη πιο προσεγμένο σχεδιασμό, ενώ προστέθηκαν πολλές νέες μοναδικές κινήσεις. Το κοινό επίσης αντιδρά και ζητωκραυγάζει ή γιουχάρει ανάλογα με τις φάσεις, κάτι που όμως δεν είδα στο demo στο βαθμό που θα ήθελα και κατά συνέπεια θα περιμένω την τελική έκδοση.

Μιας και μιλάμε για γήπεδα, αξίζει να σημειωθεί ότι στο Fifa υπάρχουν δικαιώματα για όλα τα 20 γήπεδα της Premier League (όσον αφορά ονόματα και σχεδιασμό) καθώς και 200 νέα πρόσωπα παικτών. Η EA Sports έβαλε το χεράκι στην τσέπη για τους άγγλους fans της. Τέλος, στο Ultimate Team θα αναμένουμε να δούμε το νέο χαρακτηριστικό, την δυνατότητα δανεισμού παικτών! Αυτό πραγματικά θα μας λύσει τα χέρια, αν και κατά πάσα πιθανότητα οι ποδοσφαιριστές θα παρέχονται δανεικοί μόνο μέσω του Ea Sports FC Catelogue όπως έχει ανακοινώσει η EA και όχι μεταξύ χρηστών.

Η σεζόν ξεκινάει
Το Fifa 15 θα μας έρθει στις 26 Σεπτεμβρίου σε όλα τα γνωστά format. Για πρώτη φορά στα PC θα διατεθεί με την Ignite Engine, ώστε να έχετε και οι PC users εμπειρία εφάμιλλη των next-gen κονσολών κι όχι την μέτρια εικόνα που είδαμε στο Fifa 14. Εκ πρώτης όψεως το demo δείχνει φιλόδοξο, με μόνη σημαντική ατέλεια την ελλειπή υποστήριξη των παικτών που ελπίζουμε να διορθωθεί σύντομα. Κατά τα είμαστε για άλλη μια χρονιά έτοιμοι για ένα Ultimate Team λιώσιμο.

Πηγή: GameWorld.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Ετικέτες: ,

Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Διαβάστε επίσης

ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ