Για 40 χρόνια, με δυνατότητα δεκαετούς επέκτασης της συμβατικής περιόδου παραχώρησης θα παραχωρηθεί σε ιδιώτη επενδυτή το Αεροδρόμιο Ακτίου μαζί με άλλα δέκα (10) της χώρας (Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Καβάλας, Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Καλαμάτας και Αγχιάλου), ενώ ο ανάδοχος που θα επιλεγεί θα αναλάβει την υλοποίηση των απαιτούμενων έργων αναβάθμισης, συντήρησης και λειτουργίας του. Όπως διαβάσαμε στο epirusgate ήδη για το φιλέτο του Ακτίου γίνεται γερή κόντρα μεταξύ ξένων επενδυτικών κολοσσών οι οποίοι σε συνεργασία με εγχώριες εταιρείες συγκρότησαν κοινοπραξίες, προκειμένου να κερδίσουν για λογαριασμό τους το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Δυτικής και Βορειοδυτικής Ελλάδας, που αποτελεί τη βασική πύλη εισόδου των ξένων τουριστών σε ολόκληρη την ευρύτερη περιοχή. Οι καταθέσεις των
δεσμευτικών προσφορών αναμένεται να ολοκληρωθούν μέσα στο καλοκαίρι και ήδη 12 κολοσσοί ερίζουν για το μεγάλο deal. Πρόκειται για τη γαλλική Vinci (Ελλάκτωρ), τη γερμανική Fraport (όμιλος Κοπελούζου), την
αργεντίνικη Corporacion America (ΜΕΤΚΑ), την αμερικανική Advent international, τον J&P Άβαξ, το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, την τουρκική TAV, την Global Liman Isletmeleti, τη Flughafen Munchen, την Aeroports De La Cote d Azur, την Agrokor Novaport Development και την Engelinvest Israel Ltd. Μετά την πρώτη ενδεκάδα των αεροδρομίων που θα αποκρατικοποιηθούν θα ακολουθήσουν ακόμα 11. Πρόκειται για τα αεροδρόμια: Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης, Σκιάθου, Λήμνου, Χίου, Καρπάθου και Νέας Αγχιάλου. Όπως έυκολα αντιλαμβάνεται ακνείς, το αεροδρόμιο Ιωαννίνων δεν βρίσκεται μέσα στα 22 προς ιδιωτικοποίηση αεροδρόμια της χώρας, αφού βρίσκεται ημιτελές με σοβαρά προβλήματα στην προσγείωση των αεροσκαφών κατά τους χειμερινούς μήνες.