Σάββατο, 25/05/2019

ΠΡΕΒΕΖΑ: Εξωσχολικοί παράγοντες συνεχίζουν να δρουν ανεξέλεγκτοι στο 5ο Δημοτικό

Την πρώτη εβδομάδα της έναρξης των μαθημάτων σχολ. έτους 2013-2014,

μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς σε μια αγαστή και εποικοδομητική
διαδικασία δράσης ανέλαβαν τον ελαιοχρωματισμό των εξωτερικών
προσόψεων του σχολικού κτηρίου. Το γεγονός αξιολογήθηκε ευμενώς από
την ευρύτερη σχολική κοινότητα και τέθηκαν οι προϋποθέσεις για μια
μελλοντική συνεργασία στη βάση της λειτουργικότητας, κάτι που
επιβεβαιώνεται  καθημερινά.

   Δυστυχώς μετά από δυο μήνες  αποδείχτηκε και κάτι άλλο: Εξωσχολικοί
παράγοντες συνεχίζουν να δρουν ανεξέλεγκτοι, να επιβεβαιώνουν τη
δύναμή τους και να κατοχυρώνουν δικαιώματα πάνω στον κόπο και την
προσπάθεια των πολλών.

       Εκφράζουμε τη βαθιά ανησυχία μας και την  έντονη διαμαρτυρία μας  για
τα προβλήματα που χρονίζουν και υπονομεύουν την εύρυθμη και απρόσκοπτη
λειτουργία του 5ου Δημοτικού Σχολείου Πρέβεζας.

    Ζητούμε για μια ακόμη φορά  τον σεβασμό του δημόσιου σχολικού
κτηρίου και την εξασφάλιση εκείνων των προϋποθέσεων που θα
ομαλοποιήσουν τη λειτουργία της εκπαιδευτικής διαδικασίας  με
οριστικές και απόλυτα σεβαστές από όλους τους φορείς της κοινωνίας
αποφάσεις.

    Ζητούμε να αναδειχτεί και προβληθεί το εκπαιδευτικό έργο, οι
πρωτοβουλίες μαθητών, εκπαιδευτικών, γονέων με υγιείς διαδικασίες
και όχι με προκλητική ακύρωση κόπου και  συνεργασίας.

    Ζητούμε να επιτραπεί στο σχολείο μας να αξιοποιήσει  τη δυναμική του
στα προγράμματα τα οποία έχει δρομολογήσει (μαθησιακά, πολιτιστικά,
περιβαλλοντικά, αγωγής υγείας) και όχι στην ανάλωση χρόνου, κόπου,
χρημάτων για την πρόσκαιρη, όπως αποδεικνύεται, αντιμετώπιση αρνητικών
αποτυπώσεων από εξωσχολικούς παράγοντες.

    Ζητούμε την άμεση ενεργοποίηση των αρμόδιων φορέων και υπηρεσιών ώστε να διασφαλιστεί  ο σεβασμός της κτηριακής υποδομής του σχολείου ως χώρος αισθητικής και πολιτισμικής ταυτότητας του Δήμου μας, με κύριο στόχο την ακώλυτη εκπαιδευτική διαδικασία.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Διαβάστε επίσης

ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ