Τετάρτη, 18/10/2017
Οκτ 18, 2017 - Τετ
Preveza GR
Άνεμος 4 m/s, ΑΒΑ
Πίεση 766.57 mmHg
19°C
Υγρασία 88%
Σύννεφα 20%

Καταγγελία ηλικιωμένης για εξαπάτηση από εταιρεία σταθερής τηλεφωνίας

Το τελευταίο διάστημα έχουν πυκνώσει οι καταγγελίες από πολίτες που συνάπτουν συμβάσεις με εταιρείες σταθερής τηλεφωνίας και ίντερνετ παρά τη θέληση τους , λόγω της μεγάλης πίεσης που υφίστανται από φυσικά ή νομικά πρόσωπα που διατηρούν κάποιου είδους σχέσης εργασίας με τους παρόχους κινητής και σταθερής τηλεφωνίας.

Η καταγγελία μας έρχεται από ορεινό χωρίο  του Δήμου Ζηρού ,όπου πρόσφατα νέες εταιρείες σταθερής και ίντερνετ έκαναν την εμφάνιση τους ,μιας και βρήκαν πρόσφορο έδαφος , αφού μόνο μία εταιρεία είχε τη δυνατότητα να παρέχει ίντερνετ στο παρελθόν.

Εκμεταλευόμενος ο υπάλληλος της εταιρείας  , υπέργηρη  και αγράμματη κυρία που ήθελε ίντερνετ για τα εγγόνια της και για τα παιδιά της που την επισκέπτονται κατά τακτά διαστήματα ,της πούλησε μέσω τηλεφώνου συμβόλαιο αλλαγής παρόχου σταθερής και ίντερνετ  χωρίς καν να αντιληφθεί  τι έχει συμφωνήσει.

Όπως μας δήλωσε τα τηλεφωνήματα το τελευταίο διάστημα  είχαν γίνει καθημερινά , δεν τηρούνταν οι ώρες κοινής ησυχίας και στο τέλος την έπεισαν με δόλιο τρόπο ,αφού όπως μας είπε δεν κατάλαβε ότι ο λογαριασμός είναι μηνιαίος και όχι δίμηνο όπως σε άλλη εταιρία, δεν της είπαν ότι θα πληρώσει έξτρα για το νέο ρούτερ και στο τέλος όταν της παραδόθηκε η σύμβαση μέσω courier την υπέγραψε αφού δεν μπορούσε να την διαβάσει .

Η εν λόγω ηλικιωμένη κυρία ,που σημειωτέον αντιμετωπίζει και προβλήματα υγείας , ένιωσε  εξαπατημένη και γι΄αυτό προσπάθησε να ακυρώσει το νέο συμβόλαιο , αλλά ήταν αργά καθώς υπάρχει συγκεκριμένη ημερομηνία υπαναχώρησης και δεν το γνώριζε .

Είναι απαράδεκτο στο βωμό του χρήματος ,  να εκμεταλευόνται   ανθρώπους  μεγάλης ηλικίας  ,με προβλήματα υγείας που δεν έχουν τελειώσει ούτε το δημοτικό για να πουλήσουν το προϊόν τους .

Δεδομένου ότι σύμφωνα  με τον ΦΕΚ 1505 30/07/2008 Αριθμ. 488/82 για τον Κώδικα  Δεοντολογίας για την Παροχή ΥπηρεσιώνΗλεκτρονικών Επικοινωνιών στους Καταναλωτές

«Άρθρο 4 Πωλήσεις υπηρεσιών:

Παρ.1. Η διαφήμιση και προώθηση των υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών πρέπει να είναι σε συμμόρφωση με την κείμενη νομοθεσία περί διαφήμισης, όπως εκάστοτε ισχύει.Παρ2. Σε κάθε περίπτωση, ενδείκνυται να ισχύουν τα ακόλουθα:1Η προώθηση και η πώληση των υπηρεσιών του παρόχου, να γίνεται με σεβασμό προς τον καταναλωτή.Όταν η προώθηση ή η πώληση γίνεται είτε με επίσκεψη στην οικία του καταναλωτή, είτε μέσω τηλεφωνικής κλήσης, να γίνεται με σεβασμό στις ώρες κοινής ησυχίας, εκτός αν ο καταναλωτής ζητήσει κάτι διαφορετικό.  Παρ 3.Το προσωπικό του παρόχου που έρχεται σε άμεση επικοινωνία με τους καταναλωτές, απευθύνεται σε αυτούς με ευγένεια και χρήση κατάλληλου λεξιλογίου. Κάθε πληροφορία που παρέχει είναι απλή και ακριβής.Δεν παραπλανά, ούτε επιδιώκει να παραπλανήσει με κανέναν τρόπο, με πράξεις ή παραλείψεις, τους καταναλωτές δίνοντας λανθασμένες εντυπώσεις για την παρεχόμενη υπηρεσία του παρόχου ή τις παρεχόμενες υπηρεσίες άλλων παρόχων.4.Το προσωπικό του παρόχου δεν εκμεταλλεύεται την αδυναμία καταναλωτών που ανήκουν σε ευαίσθητες ομάδες, όπως ηλικιωμένων, ανηλίκων, ατόμων οι οποίοι δεν καταλαβαίνουν καλά την ελληνική γλώσσα είτε ατόμων με ειδικές ανάγκες, προκειμένου να πραγματοποιήσει πωλήσεις.»

Για να καταγγείλετε παράνομες πρακτικές αναφορικά με την κακή ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών ή για την παραπλάνηση σας από τους παρόχους υπηρεσιών  μπείτε στην επίσημη σελίδα της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομίων

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Σχολιάστε εδώ

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Διαβάστε επίσης

ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ