Από τις αγκαλιές και τις μνήμες από τα φοιτητικά τους χρόνια, πέρασε στην “σκληρή” αντιπολίτευση ο Βουλευτής ΝΔ Πρέβεζας κ. Στέργιος Γιαννάκης, ο οποίος με ανακοίνωση του λίγες ώρες μετά την παράδοση του νέου Τμήματος της Ιόνιας Οδού (Καμπή – Πέρδικα) στην κυκλοφορία χρεώνει στον Υπουργό Υποδομών , φανατισμό, άκρατο κομματισμό και κούφια επικοινωνιακά τεχνάσματα …
Λίγοι είναι εκείνοι που θα διαφωνήσουν με την ουσία των όσων γράφει ο κ. Γιαννάκης, αφού σήμερα γιορτάζει όλη η Ήπειρο εκτός από την Πρέβεζα για το νέο αυτό τμήμα της Ιόνιας Οδού που παραδόθηκε στην κυκλοφορία, όμως από την άλλη ο κ. Γιαννάκης δεν μας έχει συνηθίσει σε τόσο σκληρή γλώσσα και δημιουργούνται έτσι ερωτήματα για τον αν αυτή η ανακοίνωση είναι μόνο για αντιπολιτευτικούς λόγους ή είναι και μια προσπάθεια να κατευνάσει τα εσωκομματικά μέτωπα που άνοιξε ο ίδιος μετά την ανάρτηση της παραπάνω φωτογραφίας την ίδια ώρα που οι υπόλοιποι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας κατέθεταν ερώτηση με αιχμές εναντίον του κ. Σπίρτζη και του κουμπάρου του κ. Καλογρίτσα για τον πόλεμο που δέχεται ο πρόεδρος του κόμματος Κυριάκος Μητσοτάκης από την εφημερίδα Documento…
Διαβάστε το σχετικό δελτίο τύπου που απέστειλε στα μέσα ο κ. Γιαννάκης:
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο φανατισμός, ο άκρατος κομματισμός και τα κούφια επικοινωνιακά τεχνάσματα δεν ωφέλησαν ποτέ κανέναν, αντίθετα όποτε υπήρξαν, έβλαψαν τον τόπο.
Αυτό πρέπει να το γνωρίζει καλά ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Σπίρτζης, που δεν δέχτηκε να παραστεί κανείς από τους Βουλευτές της Αντιπολίτευσης στην παράδοση του τμήματος Καμπή – Άρτα και Πέρδικα –Ιωάννινα, της Ιόνιας Οδού.
Πρέπει επίσης να παραδεχτεί και να ομολογήσει ο Υπουργός ότι η Ιόνια Οδός ξεκίνησε αρχές του 2005 (Κυβέρνηση Κώστα Καραμανλή), σταμάτησε το 2011 λόγω της οικονομικής κρίσης και ξαναξεκίνησε το 2013 (Κυβέρνηση Αντώνη Σαμαρά).
Υπενθυμίζω ότι τα οφέλη από την Ιόνια Οδό και τους μεγάλους οδικούς άξονες τα απολαμβάνει ολόκληρη η Ήπειρος, με μόνο τον Νομό Πρεβέζης να έχει καταδικαστεί σε συγκοινωνιακή απομόνωση, αφού μόνο υποσχέσεις εισπράττουμε για την Άκτιο-Αμβρακία, ενώ δεν υπάρχει καθόλου φως για την σύνδεση της Πρέβεζας με την Ιόνια Οδό.
Εν κατακλείδι, πρέπει να συνειδητοποιηθεί ΚΑΙ από τους κυβερνώντες ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, αυτό που ο ελληνικός λαός ήδη το γνωρίζει: ότι τα μεγάλα αναπτυξιακά έργα δεν ανήκουν σε καμιά Κυβέρνηση. Διαρκούν χρόνια που ξεπερνούν την θητεία μιας μόνο Κυβέρνησης.
Άλλος τα αποφασίζει και τα προγραμματίζει, άλλος τα μελετά, άλλος τα υλοποιεί και άλλος τα εγκαινιάζει.
Ανήκουν στον Ελληνικό Λαό και τον Έλληνα φορολογούμενο που τα πληρώνει.
Γι’ αυτό καιρός είναι να σταματήσουν τα στημένα κομματικά πανηγυράκια.
Οι καιροί απαιτούν περισσότερη σοβαρότητα και υπευθυνότητα.