Πρέβεζα κάθε μέρα, μια νέα εμπειρία…



Ο Δήμος Πρέβεζας ακολουθώντας  το στρατηγικό του πρόγραμμα για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής μας προχωρά στην υλοποίηση της δράσης Branding του Δήμου Πρέβεζας.
Η δράση αυτή εντάσσεται στο γενικότερο πλάνο τουριστική προβολής το οποίο έχει συνταχθεί και υλοποιείται ήδη. Η συγκεκριμένη δράση αφορά την αποτύπωση και την ταυτοποίηση της Πρέβεζας τόσο μέσα από τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα όσο και μέσα στο γενικότερο τουριστικό γίγνεσθαι.
Μέσω μιας πολύ επιτυχημένης συνεργασίας με την τοπική εταιρεία IFrame αναπτύχθηκε το τουριστικό λογότυπο της πόλης, η φράση slogan, η δημιουργία τουριστικής εταιρικής ταυτότητας, και ο ενιαίος επανασχεδιασμός τουριστικών χαρτών & φυλλαδίων με ταυτόχρονη Social Media Strategy.
Οι δράσεις όπως αναφέραμε αναφέρονται στο αναθεωρημένο πρόγραμμα τουριστικής προβολής το οποίο αποσκοπεί σε ορίζοντα τριετίας με βασικό και απαραίτητο κριτήριο την συμμετοχή όλων των εμπλεκομένων φορέων να αποτελέσει μια πολύ γερή βάση πάνω στην οποία θα στηριχθεί η τουριστική αξιοποίηση της περιοχής μας.

Φιλοσοφία του brand name & του tagline (βασικού μηνύματος)

Φτάνοντας από στεριά, θάλασσα ή αέρα, η Πρέβεζα σας υποδέχεται και σας χαμογελά.

Εκεί όπου συναντώνται το καταγάλανο Ιόνιο και ο ήρεμος Αμβρακικός, η πόλη – νησί των τριών κάστρων,  με μια υπέροχη προκυμαία, μαρίνα γεμάτη ιστιοπλοϊκά, πλούσια γαστρονομία με δεκάδες σημεία να τα απολαύσεις, καλαίσθητους πεζόδρομους και διατηρημένο ιστορικό κέντρο με εκλεπτυσμένα καταστήματα, θα σας γοητεύσει.

Λίγο έξω από την πόλη, στην εντυπωσιακή αρχαία Νικόπολη, καθημερινή πηγή έμπνευσης για τους ντόπιους αλλά και περαστικούς, «συναντάμε» τον Οκταβιανό Αύγουστο, τον Αντώνιο και την Κλεοπάτρα. Κατόπιν ξεκινάμε το ταξίδι και ετοιμαζόμαστε να εξερευνήσουμε τα 60 χιλιόμετρα παραλιών που κάθε σημείο τους έχουν κάτι μοναδικό να σου προσφέρουν. Σε αυτή τη γωνιά λοιπόν της Ηπείρου, οι επιλογές δεν έχουν τέλος, ούτε και οι απολαύσεις…και κάθε μέρα, είναι μια νέα εμπειρία για σένα!

Έτσι,  μέσα από αυτές τις καθημερινές εικόνες βασίζεται το branding  για το νέο στρατηγικό σχεδιασμό για τον τουρισμό της Πρέβεζας. Σε μια περιοχή όπου οι ομορφιές ποικίλουν, τα μνημεία σου θυμίζουν την κληρονομιά, οι κάτοικοι απολαμβάνουν την καθημερινότητα στην πόλη, τα καταγάλανα νερά δεσπόζουν παντού ενώ ο ήλιος δίνει το έναυσμα καθημερινά για μια νέα εμπειρία.

Η Πρέβεζα επιδιώκει την αναδείξει το προϊόν που λέγεται τουρισμός και να το επικοινωνήσει με σύγχρονη οπτική στην εσωτερική αλλά και διεθνή τουριστική αγορά. Το νέο οπτικό σήμα-λογότυπο, στοχεύει στο να αναδείξει τα χαρακτηριστικά της Πρέβεζας και τις αξίες της ως τόπο-προορισμό - destination branding- ενώ το σύνθημα - tagline- “ κάθε μέρα, μια νέα εμπειρία” είναι το βασικό μήνυμα, προτρέποντας τους επισκέπτες να την ανακαλύψουν καθημερινά, ζώντας νέες εμπειρίες.

Γραφείο τύπου




Share on Google Plus

Γράφει η Ανδριάνα Σολδάτου

Δημοσιογράφος, μέλος της ΕΕΔ (Ένωση Ευρωπαίων Δημοσιογράφων). Αρχισυντάκτρια του mypreveza.gr