Δεσμεύσεις για επανεκκίνηση στα εργοτάξια του Άκτιο-Αμβρακία


Δυσεπίλυτο πρόβλημα παραμένει το μεγάλο οδικό έργο της σύνδεσης του Ακτίου με την Ιόνια οδό (Αμβρακία) με τις επαφές σύμφωνα με πληροφορίες να είναι συνεχείς και ραγδαίες σχετικά με την εξέλιξη του έργου, τη συνέχιση της απασχόλησης εκατοντάδων εργαζομένων κλπ.

Η εβδομάδα που πέρασε ήταν εβδομάδα συνεχών επαφών του σωματείου των εργαζομένων στο έργο, ώστε να αποσαφηνιστούν και οι προθέσεις των αρμοδίων υπουργείων αλλά και να διασφαλιστούν οι θέσεις εργασίας, μια και όπως είναι γνωστό αυτή τη στιγμή όλες οι εργολαβίες είναι «παγωμένες», πέρα από κάποιες εργασίες μικρής έκτασης που γίνονται προς την περιοχή της Βόνιτσας και σε αυτές απασχολείται ελάχιστο προσωπικό.

Ο κ. Πάντης συγκεκριμένα, πρόεδρος του Σωματείου, είχε επαφές τόσο με το Υπουργείο Υποδομών, όσο και με τον κ. Σκουρλέτη με τον οποίο υπήρχε από πριν μια συνάντηση και συζητήσεις για την κατάσταση των εργαζομένων.

Ειδικότερα το Υπουργείο Υποδομών φαίνεται σύμφωνα με πληροφορίες θετικό ως προς την έγκριση μελετών αποκατάστασης των ζημιών που έχουν προκληθεί στο σταματημένο έργο στις τρεις από τις τέσσερις εργολαβίες και όπως όλα δείχνουν ανοίγει ο δρόμος στη συνέχεα ώστε οι εργολαβίες αυτές, η 1η, η 3η και η 4η να αρχίσουν να δουλεύουν σε «φουλ» ρυθμούς από τον Δεκέμβριο.

Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο με την 2η εργολαβία, που σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες αντιμετωπίζει σοβαρότερα προβλήματα και είναι πιθανό να αντιμετωπιστεί ξεχωριστά.

«Οι δεσμεύσεις που έχουμε πάρει είναι ότι για τις τρεις αυτές εργολαβίες εγκρίνονται οι μελέτες για την αποκατάσταση των προβλημάτων ώστε να ξεκινήσουν στη συνέχεια να εκτελούνται τα έργα για την ολοκλήρωση τους, μαζί με τους κόμβους τους. Πιστεύω ότι εάν αυτό το σενάριο ισχύσει και υπάρχει ομαλή ροη χρηματοδότησης και εργασίες με γρήγορους ρυθμούς, τότε τα έργα μπορεί να φτάσουν πολύ κοντά στην ολοκλήρωση προς το τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2016. Γι’αυτό διαβεβαιώνει και η κοινοπραξία» δηλώνει στο «Γ»  ο κ. Πάντης που εκφράζει την αισιοδοξία πως τα έργα μπορούν να ξεκινήσουν μέσα στον Δεκέμβριο.

Από εκεί και πέρα το υπουργείο Υποδομών φαίνεται πως εξετάζει μια άλλη διέξοδο για την ολοκλήρωση του έργου: Την εργολαβία – σκούπα. Με τρόπο που φαίνεται πως επεξεργάζεται θα προχωρήσει σε μια εργολαβία – σκούπα, πιθανώς με τον ίδιο κατασκευαστή (ΑΚΤΩΡ) ώστε να ξεκινήσουν οι δουλειές στην «προβληματική» 2η εργολαβία  και να ολοκληρωθεί ότι θα έχει απομείνει από τις άλλες τρεις.

«Σκοπός είναι το έργο να μην σταματήσει ξανά,  εφόσον οι μελέτες για τις έκτακτες εργασίες εκκριθούν από το υπουργείο, που έχω διαβεβαίωση πως αυτό θα γίνει, τότε μπορούμε να βλέπουμε την όλη εξέλιξη του αισιόδοξα» συμπληρώνει ο πρόεδρος των εργαζομένων, που κατά την πλήρη εξέλιξη του έργου αριθμούσαν περίπου 300 άτομα.

Πηγή: e-gegonos.gr
Share on Google Plus

Γράφει η Ανδριάνα Σολδάτου

Δημοσιογράφος, μέλος της ΕΕΔ (Ένωση Ευρωπαίων Δημοσιογράφων). Αρχισυντάκτρια του mypreveza.gr